33 Photos - Jun 4, 2015
Photo: Az egyes alvóhelyek között a szervezők szállították a nagy krumpliszsákokba rejtett csomagjainkatPhoto: A Brusztura és a Mokranka összefolyásából születik a TaracPhoto: Ural rönkszállító, a kisvasutat sajnos ezek a gépszörnyek váltották felPhoto: Királymezői házikókPhoto: Napfürdőző szalamadraPhoto: Hamar felmásztunk az erdőhatár föléPhoto: A Kraszna-havas gerincén erős dózerút vezet, ami az első nappal ellentétben könyörtelenül felmegy az összes hegyrePhoto: Az itinert egyáltalán nem nézegettük, így kishíján kihagytunk a Kelemen-havason (1492 m) elhelyezett lyukasztót, ami az első ellenőrzőpont voltPhoto: Kihasználtuk a 4 évvel ezelőtti túrámon felfedezett forrást; nagyon megérte a pár méteres kitérőPhoto: Szerintem régen itt is valami gázvezeték haladhatottPhoto: Púpok, hátul a Mencsely hátaPhoto: A Kraszna-havasban egyetlen púp kivételével az összesre felment az utunk, egy névtelen 1563 m-es hegyet hagytunk ki a Rózsa-havas után, kb 50 m szintet megtakarítvaPhoto: Kicsit jobbra a Horgas. Eredetileg ennek a megmászása is tervbe volt véve, de a szervezők nem találtak logikus útvonalatPhoto: Ilyen gázcsövek futnak a gerincút alattPhoto: A Topas (1548 m) csúcsán álló kb 100 m magas toronyra szívesen felmásztam volna, de nem érintettükPhoto: Csövestanyára emlékeztető pásztorszállásPhoto: Már vár minket a jobbra látható Fekete-bércPhoto: Alsókalocsa egykori kisvasút-állomása jelenleg múzeumként üzemelPhoto: A frissítőpont a földbe fúródott teherautó mögött kapott helyet; itt teát, vizet, almát, és teasüteményt kaptunkPhoto: A faluból 300+1500 m szintet kaptunk az arcunkba, nem éppen a legkönnyebb terepen. Ez az út alaposan megviselte a mezőnyt; megettem az összes maradék kajámat.Photo: A Barvinok utáni szakasz azonban minden fáradságot megértPhoto: Talán ez a pár km volt a legszebb a 3 napos útonPhoto: A zöld különböző árnyalataiPhoto: Kilátás a Fekete-bércről (1707 m) a Gorgánok erdős,vadregényes, lakatan hegyeirePhoto: Kőtengerrel csak mutatóban találkoztunk; de nem is igazán vágytunk ráPhoto: Visszapillantás a második nap legmagasabb pontjáraPhoto: A Fekete-bérc púpjaiPhoto: A Kamjanka és a Tó-havas is igazán megérdemelné, hogy felmenjek rájuk, de az eddigi túráim elkerülték őketPhoto: A környéken láthatóan magas a mezőgazdasági faktor. Erről árulkodik a mozgatható tetejű szénatároló is.Photo: Függőhíd a Talabor felettPhoto: Alsószinevéren egy életmentő frissítőpont fogadott kedves pontőrökkelPhoto: Csoportkép a versenyigazgatóval. A fotó készítése után orvul elkoboztam Sura almáját, amit még a bal kezében szorongat. Ezúton is elnézést kérek tőle, bizonyára nem voltam beszámítható állapotban.Photo: Szinevéri-hágó, úton a forrás felé. Az 59 km és közel 5000 m szint leküzdése után jól esett a hideg fürdő