35 Photos - Jun 4, 2015
Photo: 5,5 órán keresztül élveztük a Lemberg-Aknaszlatina vonat egylégterű hálókocsijának a kényelmét. A 150 km-es útra kb 800 Ft-nak megfelelő pénzbe került a jegy (ágyneművel)Photo: Királyházán Ganz dízel motorvonatokat is megcsodálhattamPhoto: A 17 óra utazás (és közben némi várakozás) után értük el a tiszaborkúti rajtot, ahol kb 20 percünk maradt, hogy összeszedjük magunkatPhoto: Visszapillantás a Fekete-Tisza völgyérePhoto: A túra elején bemelegítésként 9 km alatt 1600 m-t emelkedtünkPhoto: A völgy túloldalán magasodnak Ukrajna legmagasabb hegyeiPhoto: A lenti hőség után fent meglepően csípős a levegőPhoto: Némi eső is fenyegetett, de végül elmaradt a zuhanyPhoto: Az északias oldalakon egész nagy hófoltokat, hópárkányokat találtunkPhoto: 3 napos túránk legmagasabb pontja az 1881 m magas IkerhavasPhoto: Hosszú volt a télPhoto: A túra általában a piros sáv jelzésen vezetett, ami végig meg volt erősítve a terepfutásokon megszokott neonszínű pöttyökkelPhoto: 9 éve jártam itt, akkor a köd miatt semmit sem láttam ezen a részenPhoto: Az Asztaghavast (1707 m) nem mászatták meg velünk, pedig úgy nagyobb lett volna a túra sportértékePhoto: Nagy KatlanPhoto: Visszatekintés az Ikerhavas kettős csúcsáraPhoto: Az 1580 m magasan fekvő Vadászka-tó a hegység legnagyobb tengerszemePhoto: A Vadászka után elkezdtük utolérni az első tömegrajttal (előttünk kb 1,5 órával) induló résztvevőketPhoto: TatárkaPhoto: Errefelé a szintvonalak is láthatókPhoto: A Magyarhavas szelíd hátát alaposan összefirkálták a terepjárós/kvados turistákPhoto: A Tompa tényleg tompa, valami mégis kiszúrta a kereketPhoto: Délutánra szép napos idő kerekedettPhoto: A gerincút általában kíméletes, oldalazós volt, de a Tompa előtt akadt némi kaptatóPhoto: Tompa (1634 m)Photo: Zúzás lefeléPhoto: Valahol itt egyesült a magyar különítményPhoto: Az ösvény nárciszmezők között vezetett, de az erős szél miatt nem tudtam értelmes képet készíteni rólukPhoto: Valahol itt kellett volna lennie a második, és egyben utolsó ellenőrzőpontnakPhoto: Nem találtunk, ez kicsit a kedvünket szegte; a táj azonban igyekezett kárpótolniPhoto: Se kajám, se vizem nem volt; jól esett volna a beígért frissítésPhoto: Királymező lakosságának a jelentős része az erdőből élPhoto: A fűrésztelepi befutó nem nyerte el a nyugati túrákhoz szokott résztvevők tetszésétPhoto: A királymezői sportpályán sátrazhattunk, fürödni a Tarac folyó habjaiban lehetett...Photo: ...ivóvizet pedig egy közeli családi ház udvarán álló kerekes kútból húzhattunk