477 Photos - Jul 26, 2016
Photo: Photo: Photo: náš trajekt v LivornePhoto: prístav v LivornePhoto: Photo: Photo: korzická BastiaPhoto: BastiaPhoto: prístav v BastiiPhoto: Photo: BastiaPhoto: BastiaPhoto: Photo: BastiaPhoto: BastiaPhoto: BastiaPhoto: BastiaPhoto: Photo: Photo: miestne jazdkyne na koňoch ovlažujúce sa aj s koňmi priamo v mori na miestnej plážiPhoto: miestne jazdkyne na koňoch ovlažujúce sa aj s koňmi priamo v mori na miestnej pláži, v pozadí BastiaPhoto: miestne jazdkyne na koňoch ovlažujúce sa aj s koňmi priamo v mori na miestnej plážiPhoto: miestne jazdkyne na koňoch ovlažujúce sa aj s koňmi priamo v mori na miestnej plážiPhoto: Myjava team na pláži, kúsok od BastiePhoto: v pozadí BastiaPhoto: pohoda a klídek v našom prvom korzickom kempe pri BastiiPhoto: pohoda a klídek v našom prvom korzickom kempe pri BastiiPhoto: Photo: trasa prechádzky údolím rieky Tavignano, štrat aj ciel horské mestečko Corte, trasa je súčaťou známej diaľkovej trasy GR20 pozdĺž celej KorzikyPhoto: trasa prechádzky údolím rieky Tavignano, štrat aj ciel horské mestečko CortePhoto: CortePhoto: Corte aj so stredovekým opevnenímPhoto: Corte aj so stredovekým opevnenímPhoto: Corte, stredoveká pevnosťPhoto: CortePhoto: CortePhoto: údolie rieky TavignanoPhoto: Photo: zhorenisko...dôsledok letných požiarovPhoto: Photo: zhoretý strom, výsledok častých letných požiarovPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: kaskády rieky TavignanoPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: kaskády rieky TavignanoPhoto: Photo: Photo: kaskády rieky TavignanoPhoto: kaskády rieky Tavignano, v jednej z nich sme sa trošku vyčvachtaliPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: kaskády rieky TavignanoPhoto: Photo: Photo: Photo: cestou späť, pohľad na CortePhoto: pohľad na CortePhoto: CortePhoto: vyhoreté pasáže, dôsledok horúceho letaPhoto: CortePhoto: Corte - pevnostPhoto: CortePhoto: Photo: CortePhoto: Photo: Corte, stredoveká pevnosťPhoto: CortePhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: stopy po guľkách...taky korzický folkór keď sa dajú dohromady boj o nezávilosť a horkorvná južanská náturaPhoto: korzická vlaječka musí byťPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: námestie v CortePhoto: Photo: Photo: trasa výstupu na najvyšší vrch Korziky Monte Cinto, štart aj ciel kemp v horskej dedinke LozziPhoto: trasa výstupu na najvyšší vrch Korziky Monte Cinto, štart aj ciel kemp v horskej dedinke LozziPhoto: nástup na túru, skoro ráno o 5 hod., ešte za šera, vľavo dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m)Photo: nástup na túru, skoro ráno o 5 hod., ešte za šeraPhoto: Photo: postupné brieždenie, slniečko pomaly vychádza ponad vrcholkyPhoto: postupné brieždenie, slniečko pomaly vychádza ponad vrcholkyPhoto: krásny východ slnkaPhoto: do žlta nasvietené kopce ostrými rannými lučmi slnka ktoré je ešte tesne nad horizontomPhoto: do žlta nasvietené kopce ostrými rannými lučmi slnka ktoré je ešte tesne nad horizontomPhoto: smerovník na chatu refuge de l´ErcoPhoto: Photo: v strede zľava Monte Rotondo /2622 m/, Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/, úplne vpravo osamelý vŕšok Capu a Chiostru /2295 m/Photo: v strede zľava Monte Rotondo /2622 m/, Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/Photo: Punta Artica /2327 m/Photo: Photo: miestne značeniePhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Capu Falu (2540m)Photo: Capu Falu (2540m)Photo: horská chata refuge de l´ErcoPhoto: raňajky pri chate refuge de l´ErcoPhoto: Capu Falu (2540m)Photo: sociálne zariadenie pri chate refuge de l´ErcoPhoto: sociálne zariadenie pri chate refuge de l´ErcoPhoto: chata refuge de l´Erco, nad ňou Capu Falu (2540m)Photo: cestou na Monte CintoPhoto: Photo: cestou na Monte CintoPhoto: Capu Falu (2540m)Photo: Capu Falu (2540m)Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: smerová tabuľa na Monte CintoPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: stúpanie do výšin, trošku ľahkého lezeckého terénuPhoto: stúpanie do výšin, trošku ľahkého lezeckého terénuPhoto: Photo: Photo: dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m)Photo: dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m)Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: v pozadí s jazerom Lac de CalacucciaPhoto: v pozadí s jazerom Lac de CalacucciaPhoto: v pozadí s jazerom Lac de CalacucciaPhoto: v pozadí s jazerom Lac de CalacucciaPhoto: Photo: zľava Monte Rotondo /2622m/, Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/, vpravo taký zub vŕšok Capu a Chiostru /2295 m/Photo: zľava Monte Rotondo /2622m/, Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/Photo: v strede taký zub vŕšok Capu a Chiostru /2295 m/Photo: panorama na dolinu odkiaľ sme vychádzali na túru, v strede vľavo jazero Lac de CalacucciaPhoto: pár metrov pod vrcholomPhoto: panorama tesne z popod Monte Cinta: vľavo vľavo jazero Lac de Calacuccia, vpravo Paglia Orba (2525m) a masív Monte CintaPhoto: vľavo dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m), vpravo v popredí Capu Falu (2540m) a za ním Paglia Orba (2525m) z popod Monte CinataPhoto: vpravo v popredí Capu Falu (2540m) a za ním Paglia Orba (2525m) z popod Monte Cinata, v ľavej časti vidno skalné oknoPhoto: Photo: na vrchole Monte CintaPhoto: na vrchole Monte CintaPhoto: Monte Cinto /2706 m/Photo: panorama z Monte Cinta: vľavo Punta Minuta (2556m), vpravo zľava  Cima di a Statoghia /2305 m/a Monte Padro /2389 m/, v strede  záliv Golfe de Calvi a mestečko Calvi a na obzore už len čisté morePhoto: panorama z Monte Cinta: vľavo jazero Lac de Calacuccia, v strede Ponta Licciola (2235 m), za ním viac vpravo Pointe de Cricche (2053 m), monumentálna veža Paglia Orba (2525 m) a Punta Minuta (2556 m)Photo: zľava dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m), za ním viac vpravo Pointe de Cricche (2053 m), v strede skalná veža Paglia Orba (2525 m), hneď vedľa nej vpravo Capu Tafunatu (2335 m) a ďalej vpravo taký dvojzub asi Capu Ucellu (2279 m)Photo: v strede Paglia Orba (2525 m) a hneď vedľa nej vpravo Capu Tafunatu (2335 m), mestečko Piana, hneď vedľa vpravo asi Capu Ucellu (2279 m), vpravo v pozadí na polostrove Capu Rossu a Portský zálivPhoto: zľava skalná veža Paglia Orba (2525 m) a hneď vedľa nej vpravo Capu Tafunatu (2335 m), mestečko Piana a hneď vedľa vpravo asi Capu Ucellu (2279 m)Photo: v pozadí záliv Golfe de CalviPhoto: v pravej časti záliv Golfe de Calvi a mestečko CalviPhoto: zľava  Cima di a Statoghia /2305 m/a Monte Padro /2389 m/, dalej v popredí vrchol Monte Cinta, v strednej časti jazero Lac de CalacucciaPhoto: v údolí jazreo Lac de Calacuccia a v sterde najvyšší vrch Monte Rotondo /2622 m/ kúsok vedľa neho vpravo Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/, v strnej časti viac vpravo ďalej taký osamelý vŕšok Capu a Chiostru /2295 m/ a Punta Artica /2327 m/Photo: zľava Monte Rotondo /2622m/, Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/, vpravo taký zubvŕšok Capu a Chiostru /2295 m/Photo: v strede v strede zľava Monte Rotondo /2622 m/, Punta Mufrena /2950 m/ a A Maniccia /2496 m/Photo: jazero Lac de CalacucciaPhoto: jazero Lac de CalacucciaPhoto: jazero Lac de Calacuccia a mestečko CalacucciaPhoto: v ľavej časti Paglia Orba (2525 m) a Punta Minuta (2556 m)Photo: couch kŕmi krotkú vranuPhoto: couch kŕmi krotkú vranuPhoto: Myjava team na vrchole Monte CintoPhoto: Myjava team na vrchole Monte CintoPhoto: na vrchole Monte Cinta, vľavo Paglia Orba (2525m), vpravo Punta Minuta (2556m)Photo: na vrchole Monte Cinta, vľavo Paglia Orba (2525m), vpravo Punta Minuta (2556m)Photo: Photo: na vrchole Monte Cinta, vľavo Paglia Orba (2525m), vpravo Punta Minuta (2556m)Photo: v strede najvyšší vrch Capu a u Verdatu /2583 m/Photo: zľava v popredí Cima di a Statoghia /2305 m/a Monte Padro /2389 m/Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: zľava dvoj vrchol Ponta Licciola (2235 m), za ním viac vpravo Pointe de Cricche (2053 m), v popredí vpravo skalné okienkoPhoto: s Monte CintomPhoto: s Monte CintomPhoto: s Monte CintomPhoto: zľava dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m), za ním viac vpravo Pointe de Cricche (2053 m), v srede jazero Lac du Cinto, nad ním vpravo Capu Falu (2540m) a Paglia Orba (2525m)Photo: vľavo záliv Golfe de Calvi a mestečko Calvi, od stredu viac vpravo Cima di a Statoghia /2305 m/a Monte Padro /2389 m/, úplne vpravo Monte Cinto (2706 m)Photo: Monte Cinto (2706 m)Photo: Monte Cinto (2706 m)Photo: zľava Capu Falu (2540m), Paglia Orba (2525m), Punta Minuta (2556m)Photo: pózujúca vranaPhoto: pózujúca vranaPhoto: záliv Golfe de CalviPhoto: záliv Golfe de Calvi a mestečko CalviPhoto: Photo: zľava Monte Cinto /2706 m/ a La Pointe des Eboulis /2607 m/Photo: Photo: vľavo v popredí Capu Falu (2540m), v strede Paglia Orba (2525m), vpravo asi Capu Larghia (2540m)Photo: vľavo Paglia Orba (2525m), úplne vpravo v popredí asi Capu Larghia (2540m)Photo: zľava v popredí Capu Falu (2540m), Paglia Orba (2525m), vpravo asi Capu Larghia (2540m), Capo Rossu (2498m) a Punta Minuta (2556m)Photo: masív Punta Minuta (2556m), vľavo asi Capu Larghia (2540m) a Capo Rossu (2498m)Photo: Photo: Photo: Lac du Cinto a za ním časť masívu Capu FaluPhoto: Lac du CintoPhoto: cestou do doliny k chate refuge de l´ErcoPhoto: pózujúca horská kravaPhoto: pohľad dozadu na Capu Falu, niekde pod ním je jazero Lac du CintoPhoto: a naspäť pri chate refuge de l´ErcoPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: náš kemp nad horským mestečkom Lozzi pod Monte CintoPhoto: panorama na horstvo Monte Cinta, v popredi vľavo dedinka Lozzi, v pravej časti v zalesnenom priestore náš kempPhoto: panorama na horstvo Monte Cinta, v popredi vľavo dedinka Lozzi, v pravej časti v zalesnenom priestore náš kempPhoto: vľavo Lozzi, v strede dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m) a vpravo Cinque Frati (1986 m)Photo: vľavo Lozzi, v strede dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m) a vpravo Cinque Frati (1986 m)Photo: LozziPhoto: vľavo dvojvrchol Ponta Licciola (2235 m) a vpravo Cinque Frati (1986 m)Photo: 5 - zubec Cinque Frati (1986 m)Photo: od kempu touto cestou sa započala túrá smerom do masívu Monte CintaPhoto: Photo: niekde tam v tom horskom masíve je schované aj Monte CintoPhoto: Photo: Photo: Photo: opúšťame náš horský kemp a ideme smer PortoPhoto: Photo: starobilý kamenný most ponte Altu cez rieku GoloPhoto: Photo: starobilé kamenné mosty ponte Altu cez rieku Golo, úplne vpravo hore Cinque Frati (1986 m)Photo: starobilý kamenný most ponte Altu cez rieku GoloPhoto: Cinque Frati (1986 m)Photo: Cinque Frati (1986 m)Photo: Photo: Cinque Frati (1986 m)Photo: Cinque Frati (1986 m)Photo: Photo: Photo: tiesňava SpeluncaPhoto: tiesňava SpeluncaPhoto: tiesňava SpeluncaPhoto: kamienková/oblázková/ pláž v PortePhoto: kamienková/oblázková/ pláž v Porte s janovskou vežou v pozadíPhoto: nikde v tých skalách by mala byť skalná veža Capo d’Orto (1 294 m), cieľ ďalšej túričkyPhoto: nikde v tých skalách by mala byť skalná veža Capo d’Orto (1 294 m), cieľ ďalšej túričkyPhoto: pitný režim treba dodržiavť aj na pláži aj s našimi novými moravskými kámošmiPhoto: a je to tamPhoto: Photo: Photo: Photo: Čertovi sme sparvili krásny kamienkový sarkofágPhoto: tesne pred znovuzrodenímPhoto: idylkaPhoto: Photo: idylka, king ala tuleňPhoto: PortoPhoto: PortoPhoto: PortoPhoto: PortoPhoto: PortoPhoto: Photo: centrum Porta v lúčoch zapadajúceho slnkaPhoto: spoločná večera s ochutnávkou korzických špecialít v jednej z Portských reštauráciiPhoto: západ slnka nad Portským zálivomPhoto: západ slnka nad Portským zálivomPhoto: PortoPhoto: nočné PortoPhoto: nočné PortoPhoto: nočné Porto s nasvietenou Janovskou vežouPhoto: nočné Porto s nasvietenou Janovskou vežouPhoto: nočné PortoPhoto: nočné PortoPhoto: nočné PortoPhoto: Portský prístav s nasvietenou Janovskou vežouPhoto: Portský prístav s nasvietenou Janovskou vežouPhoto: Photo: trasa k sklaným útesom Calanche a trasa výstupu na skalnú vežu Capo d’Orto (1 294 m)Photo: trasa k sklaným útesom Calanche a trasa výstupu na skalnú vežu Capo d’Orto (1 294 m)Photo: vstupná brána k skalným útvarom Calanche...skala tvaru psaPhoto: pekný výhľad na Portský zálivPhoto: skalné útvary Calanche, vľavo hore horské mestečko PianaPhoto: skalné útvary CalanchePhoto: Photo: Photo: horské mestečko PianaPhoto: skalné útvary Calanche, vľavo hore horské mestečko PianaPhoto: skalné útvary CalanchePhoto: skalné útvary CalanchePhoto: s portským zálivomPhoto: Photo: malebný portský zálivPhoto: Photo: skalné útvary CalanchePhoto: skalné útvary Calanche, vpravo hore horské mestečko PianaPhoto: skalné útvary CalanchePhoto: skalné útvary CalanchePhoto: Photo: skalné útvary Calanche, vpravo hore horské mestečko PianaPhoto: Photo: skalné útvary CalanchePhoto: skalné útvary CalanchePhoto: smerová tabuľa na Capo d’Orto (1 294 m)Photo: úvod ihličnatým lesom spríjemnil inak absolutne horúce počasiePhoto: Photo: Photo: skalné útvary cestou na Capo d’OrtoPhoto: skalné útvary cestou na Capo d’OrtoPhoto: skalné útvary cestou na Capo d’OrtoPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: v pozadí Portský zálivPhoto: Photo: v čase oddychu je dobrý každý tieňPhoto: naši horskí sprievodcovia Míša a OndraPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: sprievodca OndraPhoto: panorama smerom na západ, tesne pod vrcholomPhoto: horské mestečko PianaPhoto: Portský zálivPhoto: Photo: Capo d’Orto už nadosahPhoto: Photo: Photo: sprievodkyňa MíšaPhoto: Photo: Photo: panorama z Capo d’Orto (1 294 m), mraky sa už začínajú kopiť, až sa nakoniec celé údolie v nich utopí, teda aspoň načas, vľavo vidno Portský záliv s portskou plážouPhoto: panorama z Capo d’Orto (1 294 m), mraky sa už začínajú kopiť, až sa nakoniec celé údolie v nich utopí, teda aspoň načas, v strede vidno Portský záliv s portskou plážouPhoto: panorama z Capo d’Orto (1 294 m), v strede vidno Portský záliv s portskou plážouPhoto: panorama z Capo d’Orto (1 294 m): Porto s plážou a Janovskou vežouPhoto: panorama z Capo d’Orto (1 294 m): Porto s plážou a Janovskou vežouPhoto: vpravo hore mestečko PianaPhoto: Photo: zostatok Myjava teamu na Capo d’Orto (1 294 m), zvyšok dal prednosť relaxu na plážiPhoto: zostatok Myjava teamu na Capo d’Orto (1 294 m), zvyšok dal prednosť relaxu na plážiPhoto: panorama smerom od mora na severo - východPhoto: mraky útočia...Photo: Ondra a jeho selfiesPhoto: panorama z Capo d’Orto (1 294 m) ešte raz aj s hmlou zahaleným údolímPhoto: Photo: panorama z Capo d’Orto (1 294 m) smerom viac na severPhoto: na Capo d’Orto (1 294 m)Photo: Capo d’Orto (1 294 m)Photo: a hmla už ustupuje, ukazuje sa ďalšia plážPhoto: a hmla už ustupuje, ukazuje sa ďalšia plážPhoto: borovice skoro ako bonsajePhoto: borovice skoro ako bonsajePhoto: masív Capo d’Orto (1 294 m)Photo: Photo: masív Capo d’Orto (1 294 m)Photo: masív Capo d’Orto (1 294 m)Photo: skalné útvary cestou nazadPhoto: Photo: skalné útvary cestou nazadPhoto: skalné útvary cestou nazadPhoto: trochu oddychuPhoto: nadherné panoramy: pohľad späť smerom na Capo d’Orto (1 294 m)Photo: nadherné panoramy: pohľad späť smerom na Capo d’Orto (1 294 m)Photo: nadherné panoramy: pohľad späť smerom na Capo d’Orto (1 294 m) a Capo di u Vitullu (1331 m)Photo: nadherné panoramy: pohľad späť smerom na Capo d’Orto (1 294 m) a Capo di u Vitullu (1331 m)Photo: nadherné panoramy: pohľad späť smerom na Capo d’Orto (1 294 m) a Capo di u Vitullu (1331 m)Photo: Photo: Capo di u Vitullu (1331 m)Photo: nadherné panoramy: pohľad späť smerom na Capo d’Orto (1 294 m) a Capo di u Vitullu (1331 m)Photo: masív Capo d’Orto (1 294 m)Photo: dlhý kamenný múr, určujúci hranicu jedotlivých parcielPhoto: Photo: miesto zostupu do cieľového miesta túričky...reštaurácia Roches Bleus na hlavnej ceste...vpravo i vľavo vidno spomínanú cestu v skaláchPhoto: Photo: Photo: posledná panorama z tejto inak malebnej túry, smerom na Portský zálivPhoto: Photo: pohľad na Porto s Janovskou vežou a plážouPhoto: Photo: SartènePhoto: SartènePhoto: SartènePhoto: námestie v SartènePhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: uličky SartènePhoto: Photo: kostolík v SartènePhoto: Photo: Photo: SartènePhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: nasávanie atmosféryPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: SartènePhoto: SartènePhoto: SartènePhoto: dvojjazičné značenie vo francúžtine a korzickom jazykuPhoto: a už sa ide smer BonifacioPhoto: kemp v BonifáciuPhoto: Photo: kemp v BonifáciuPhoto: king si našiel naozaj kráľovský trónPhoto: Photo: pohľad na Bonifácio z jednej z pláží, na ktorej sme si úžívali letné radovánkyPhoto: pohľad na Bonifáciu z jednej z pláží, na ktoreje sme si úžívali letné radovánkyPhoto: naša prvá bonifácka večerná akcia v užšom kruhu..., využili sme prvé miesto kde sa dalo sadnúť a takto nejak to tam dopadloPhoto: naša prvá bonifácka večerná akcia v užšom kruhu..., využili sme prvé miesto kde sa dalo sadnúť a takto nejak to tam dopadloPhoto: nočný prístav Bonifáciu s osvetlenou citadelouPhoto: nočný prístav Bonifáciu s osvetlenou citadelouPhoto: nočný prístav Bonifáciu s osvetlenou citadelouPhoto: svetelný lúč ukazujúci na diskotéku v jednom z bonifáckych lokálov, na krátko sme tam aj zakotviliPhoto: nový kapítán člnuPhoto: nočný prístav Bonifáciu s osvetlenou citadelou