178 Photos - Apr 5, 2011
Photo: Herman i Meindert van quedar impactats per la Font Màgica i la plaça Espanya.Photo: Herman i Meindert.Photo: A la Sagrada Família. Els va encantar.Photo: Jugant al parc de la DiagonalPhoto: Photo: El diumenge vam llogar unes bicis amb els professors i vam estar tot el dia amb elles.Photo: Photo: El parc de l'Espanya IndustrialPhoto: L'antigua plaça de toros Les Arenes. Té un mirador genial.Photo: Photo: La dona i l'ocell, de Joan Miró.Photo: Photo: Photo: L'Angelina i la Maria Josep van venir a la bicicletada també.Photo: Vam dinar una paella, és clar.Photo: Photo: Photo: Photo: L'hotel Vela, al fons.Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: A sota de la placa solar.Photo: Photo: Photo: Photo: Entrant al parc de la Ciutadella.Photo: Detall de la font del parc.Photo: Avinguda LLuís Companys, majestuosa.Photo: Photo: Photo: Els nostres alumnes.Photo: La Casa Milà o PedreraPhoto: Vam tenir una visita guiada en anglès a la Pedrera.Photo: Meindert i AngelinaPhoto: Photo: Photo: Vistes des del terrat de la Pedrera.Photo: Photo: El grup d'holandesos.Photo: Photo: Photo: Les nostres alumnes.Photo: Posant amb en Herman.Photo: Photo: Mirant al "bloc de la discòrdia"Photo: Casa LLeó i MoreraPhoto: El bloc de la discòrdia: casa Batlló, casa Amatller.Photo: Al Parc GüellPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Vistes des del Parc GüellPhoto: Photo: El dimecres els holandesos van fer jornada escolar.Photo: Photo: Els nois van jugar un partit de futbol.Photo: Les noies van fer Acrosport.Photo: Alumnes holandesos.Photo: Casa Lleó i MoreraPhoto: Photo: Ens vam trobar aquesta actuació caminant per Barcelona.Photo: En Javier ens va portar pel Raval, el barri gòtic i la Barceloneta.Photo: Farmàcia a la RamblaPhoto: Photo: Tot el grupPhoto: Aquí està l'escola Massana.Photo: Molt, molt bonic!Photo: A la classe de Dibuix Tènic, els alumnes van presentar el seu treball sobre Gaudí.Photo: La Sandra, molt nerviosa.Photo: Escoltant atentament a la Sandra.Photo: Photo: Més alumnes participants, el Rubén i el Carlos.Photo: La Marta també van fer l'explicació, molt pedagògica!Photo: Foto!Photo: Sant Jordi i el DracPhoto: A la Catedral de BarcelonaPhoto: La Mariela va fer una classe de castellà pels holandesos.Photo: Photo: En Carlos i el Rubén van oferir-se de voluntaris.Photo: Listen and repeat! En Rubén era el profe.Photo: Photo: Photo: Els holandesos es vam portar una bandera del seu país.Photo: Santa Maria del MarPhoto: Els holandesos, a la Barceloneta. Va fer núbol!Photo: Photo: Justin Bieber? NO! Era Nick o ... Neck?Photo: Bueno, bonito, barato. En Javier ens va recomanar aquest restaurant.Photo: Photo: En Carlos els va fer un tour per les classes de Cicles Formatius.Photo: Escoltant en CarlosPhoto: En Bernat, al mig, alumne de cicle superior d'electrónica, i que participa a l'intercanvi.Photo: Eric, un bon alumne d'anglès!Photo: Photo: En Marcos va preparar una activitat sobre Holanda al Grau Mig.Photo: A caca grup hi havia alumnes de cicles, de batxillerat, i un holnadès o holandesa.Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: A Meindert li agradava fotografiar aquest ocells.Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: En Carlos ens vam preparar una competició d'ScalextricPhoto: Photo: Photo: Mirant la competicióPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Jo vaig guanyar al meu rival holandès!Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Visita a la Plaça Espanya i MontjuïcPhoto: Photo: Vam fer una visita guiada en anglès de l'MNACPhoto: Photo: Li van demanar a un alumne que examinès l'escultura.Photo: Intentant esbrinar el què passa a la pintura.Photo: Una de les alumnes holandesesPhoto: Nerea, posant. Darrera, el quadre que estava al Quatre Gats.Photo: Ens vam demanar que miréssim l'escultura.Photo: Una alumna holandesaPhoto: Meindert, uns dels professors holandesos.Photo: Photo: Photo: HermanPhoto: Photo: Photo: CaixaforumPhoto: No mirem tots al mateix lloc!Photo: Photo: Photo: Davant de l'MNACPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: L'estadi olímpicPhoto: Assumpció ens va acompanyar aquest dia.Photo: Photo: Photo: Palau Sant Jordi.Photo: Photo: Photo: Piscines Picornell.Photo: Vista des de Miramar.Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Preparats per celebrar el sopar d'acomiadament.Photo: Photo: Les famílies dels alumnes van preparar les tapes.Photo: Photo: Photo: Photo: Photo: Dilluns, dia de l'acomiadament. Eren les 6 del matí.Photo: Agafaven el bus per anar a l'aeroport de Girona.