61 Photos - May 21, 2011
Photo: La Pili camí del FontnegraPhoto: Amb l'Olla de Núria al fonsPhoto: De moment, dia clar...Photo: El Puigmal al fonsPhoto: Les estribacions del Pic de la Pala (2.475 m)Photo: Les Estribacions del Pic de la PalaPhoto: La Pili arribant al Pic de Fontnegra (2.728 m), al darrera el Cim de la Coma del Clot ( 2.739m) i el Torreneules (2.713 m)Photo: La Pili arribant al Pic de Fontnegra (2.728 m), al darrera el Cim de la Coma del Clot ( 2.739m)Photo: La Pili al cim del Pic de Fontnegre (2.727 m)Photo: El cim del Pic de Fontnegre (2.727 m)Photo: El cim del Pic de Fontnegre (2.727 m)Photo: Ara toca baixar i pujar, baixar i pujar, baixar i pujar... uff!Photo: El Cim de Roca Blanca (2.784 m) vist des del Pic de FontnegraPhoto: Baixant del Pic de FontnegraPhoto: El Cim de la Roca BlancaPhoto: Baixant del Fontnegra per la carena cap al Cim de Roca BlancaPhoto: Pujant cap al Cim de la Roca BlancaPhoto: Amb el Cim de la Roca Blanca al darrera, a punt per pujar-lo des del collet que el separa del Pic FontnegraPhoto: Amb el Pic Fontnegra al darrera, camí del Cim de la Roca BlancaPhoto: El Cim de la Roca Blanca (2.784 m)Photo: El Cim de Roca Blanca (2.784 m)Photo: El Cim de Roca Blanca (2.784 m)Photo: El Cim de Roca Blanca (2.784 m)Photo: Mirant cap a la Vall de Coma de VacaPhoto: La Vall de Coma de Vaca amb el Torreneules, el Cim de la Coma del Clot i el Pic de FontegrePhoto: Dalt del Cim de la Roca Blanca (2.784 m), amb la vall de Coma de Vaca als davantPhoto: El Torreneules des del Cim de la Roca BlancaPhoto: El Pic de La Font Negra vist des del Cim de la Roca BancaPhoto: Al fons, el Pic de la Fosa de Gegant (2.808 m)Photo: I a continuació els dos Cims de les Arques, el Baix (2.682 m) i l'Alt (2..792 m)Photo: La fita cimera del Cim de la Roca BlancaPhoto: I a continuació els dos Cims de les Arques, el Baix (2.682 m) i l'Alt (2..792 m)Photo: I a continuació els dos Cims de les Arques, el Baix (2.682 m) i l'Alt (2..792 m)Photo: Baixant del Cim de la Roca Blanca, camí del Cim Baix de les ArquesPhoto: El Cim Baix de les Arques (2.782 m)Photo: El Cim Baix de les Arques (2.782 m)Photo: El Pic de la Fossa del gegant i el NoucreusPhoto: El Cim Alt de les Arques (2.792 m)Photo: El Cim Alt de les Arques (2.792 m)Photo: Un mirador privilegiat, el Cim Alt de les Arques (2.792 m)Photo: La Fossa del gegantPhoto: Photo: La Fossa del GegantPhoto: Camí del Coll de Nou CreusPhoto: A coll de Noucreus (2.799 m)Photo: A coll de Noucreus (2.799 m)Photo: Un avant-cim del Pic de Noucreus (2.797 m)Photo: El cim del Noucreus (2.797 m)Photo: El Pic de la Fossa del Gegant, al centre, amb el coll de Carançà a la dreta, i el Pic de Noucreus a l'esquerraPhoto: El coll de Noucreus (2.799 m)Photo: La vessant francesa del coll de Noucreus (2.795 m)Photo: La carena que uneix el Bastiments (a l'esquerra), el Pic de l'Infern (al centre) i el Pic de la Fossa del gegant (a la dreta).Photo: Pic de l'InfernPhoto: Les aparences enganyen... I alguns muntanyers, a vegades també. Això no és el cim del Pic de la Fossa del Gegant. Vaig quedar-me sense fer-lo quan era a pocs metres, per culpa d'una informació errònia...Photo: Tornant del Pic de Nou CreusPhoto: Tornant del Pic de Nou CreusPhoto: Encara queden glaceres pel camí de baixadaPhoto: Vigila! no rellisquis....Photo: D'allà dalt venim...Photo: Ja falta menys...Photo: Amb prop de 2000 metres de desnivell acumulat, encara queden ganes per sonriure a la càmera