56 Photos - May 3, 2015
Photo: na Zhůří nevlídnoPhoto: z obce zbyly jen křížkyPhoto: samota HlubokáPhoto: toie LAŇPhoto: dolů podél zhůřského potokaPhoto: Turnerova chata kočandy chlupaticePhoto: kolem Vydry se drandíPhoto: Turnerova chataPhoto: vydraPhoto: Photo: PechlerPhoto: podél Hamerbachu směrem na HorskouPhoto: na Výhledy napřímo pasekouPhoto: Zadní VýhledyPhoto: VýhledyPhoto: chata Města Plzně VýhledyPhoto: Photo: Photo: Horská KvildaPhoto: Photo: Photo: Photo: Photo: u KreuzigerůPhoto: Zlatá StudnaPhoto: U MatesaPhoto: Popelná horaPhoto: vyplašený srnky nad KrousovemPhoto: na horizontu JavorníkPhoto: samota pod Popelní horouPhoto: Nicov a JavorníkPhoto: Mílov. Víc z obce se 150 lidma nezbyloPhoto: Bajerov nad ČernvenouPhoto: ČervenáPhoto: kaplička u bizonůPhoto: Kašperk v pozadíPhoto: Vogelsang/Podlesí na protějším hřebeni. Stojím mezi Lídlovými dvory a Císařovým dvoremPhoto: Císařův dvůrPhoto: pod Malým kozím hřbetemPhoto: malý kozí hřbetPhoto: Photo: bizoni a v dálce Červená (od Podlesí)Photo: Podlesí / VogelsangPhoto: nad Flusárnou. Vlevo nad mraky Svatobor, dole Kašperky a nad nima KašperkPhoto: vyhlídka na Zlaté Stezce nad FlusárnouPhoto: Photo: Letecká havárie  24.12.1937 na svahu Huťské horyPhoto: Photo: Photo: Zhůří. Vpravo AntýglPhoto: osamělý křížek na ZhůříPhoto: samota JedlinaPhoto: PopelnáPhoto: mlýn Buzošná na LoseniciPhoto: Photo: Červená