Post has attachment
ad:aybike(ben xd)
soyad:Yılmaz
yaş:12
babası:mortotoz cross(doğru mu yazdım)
anası:dream sansss xd
sevdikleri:resim çizmek ve naj paperfresh hikayeleri okumak.
en iyi kankaları:epic sans the skeleton,mortotoz cross ganz theskeleton,storyswap chara dremmur,sally cıpher,qytex(bi bitmedi xd)
sevmedikleri:hep 17:30da internetin yarım saat gitmesi ve mürekkep kalemle geçerken birinin beni korkutması.
sevmediği kişi tipleri:başka biri için diğer dostunu arkadan bıçaklayanlar ve bir şey yapmama zorlanarak tehdit edilmem.
sevdiği yemek:ENGİNAAAAAR
SEVMEDİĞİ:YOKTUR AMA KURU FASULYEDEN PEK HOŞLANMAM.XD
EN SEVDİĞİ ŞARKICI:NİCKİ MİNAJ
EN SEVDİĞİ ŞARKI:ANACONDA ,ALL EYES ON YOU VE STARSHIPS(HEPSİ NİCKİYE AİT XD)
GÖZLÜĞÜNÜN RENGİ:MÜRDÜM
SAÇ RENGİ:KOYU KUMRAL(HEP SAÇIMI TOPLARIM SALIK OLMAKTAN NEFFFRET EDERİM XDXD)
GÖZ RENGİ:KAHVE
GİYİM TARZI:YIRTIK KOT VE salaş siyah tişört
İNSANIM XD
Photo

Post has attachment

Post has attachment
:3333333
Photo

Post has attachment
BU FOTOĞRAFDA PJ FRESH'İ NASIL DÜŞÜNÜYOR?
-
votes visible to Public
Poll option image
89%
FRESH İLE ( ͡° ͜ʖ ͡°)
89%
11%
GÜZEL Bİ ELBİSE İLE
11%

Post has attachment
-
votes visible to Public
Poll option image
22%
pj mi daha sapık(bad boy)
22%
Poll option image
78%
galaxy mi?
78%

Post has attachment


RESİMLERLE KARİKATÜR #1
FRESH:UMM...........0/////0
PJ:SELAM*İLTİFATLAR*
FRESH:BIRAK BENİ!!
PJ:NEDEN AMA!
F.....
PJ:ZORUNDASIN! ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
(fotolar sıralı ama freshın... dediği yerde koyacak bişi bulamadım)
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
14.06.2017
5 Photos - View album

Post has attachment
PJ:BUNU KİM YAPTI!!!!
F:UMM.K..KİMSE
PJ:DOĞRUYU SÖYLE!
F...B..BEN Sadece düştüm.
pj:BU SAÇMALIK!!!


http://img13.deviantart.net/861d/i/2016/269/4/3/who_did_this_by_thegreatrouge-daiybk5.jpg

Post has attachment

Post has attachment
/JOCK PAPERJAM/
18 YAŞINDA OLDUĞUNA GÖRE 1999 DOĞUMLUDUR.ANNESİ NAJ İNK SANS BABASI İSE NAJ ERROR SANSDİR.ANNESİ SANAT BABASI BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİDİR.CESUR,İYİMSER KORUYUCU BİRİDİR.NAJ FRESH'DEN HOŞLANIYORDUR.(BEN HER ZAMAN FRESH'İ GÖZÜMDE BİR KADIN OLARAK GÖRDÜM.)EN SEVDİĞİ DERS BEDEN,SEVMEDİĞİ İSE MATEMATİKTİR XD.FRESH NE YEMÖEK YAPARSA YER.YANİ YEMEK AYIRMAZ.AMA PİZZAYI SEVER.(HEMDE FRESH YAPARSA XD)KATTY'DEN NEFRET EDER.ÇÜNKÜ ONA YAPIŞIP DURMAKTADIR.BU AU'DA KARDEŞİ NAJ CİL SANSDİR.VE BİRAZ SAPIK BİRİDİR.(;;-;)
Photo

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded