Za nami so 4 čudovito preživeti tedni na Finskem. V tem času smo zelo dobro spoznale njihovo kulturo, znamenitosti, kulinariko, vreme, naravo, ljudi, jezik in se preizkusile v samostojnosti, iznajdljivosti, organiziranju, iskanju rešitev...

Za konec pa smo se odločile, da objavimo galerijo naših malo drugačnih, ponesrečenih in zabavnih fotografij.
12. 02. 19
23 Photos - View album

Živijo!

Za nami je še zadnji vikend na Finskem in izkoristile smo ga, kar se da produktivno, kljub slabemu vremenu.

V petek smo obiskale The Finnish museum of natural history,
v soboto smo se nato v zgodnjih jutranjih urah z ladjo odpravile v Estonijo, kjer smo dan preživele v srednjeveškem Tallinnu,
v nedeljo pa smo odšle v rekreacijski center Oittaa, kjer smo se najprej pogrele v savni, nato pa smo se Neža, Urša in Emina pogumno ohladile v ledenem jezeru.
3. 02. 19
31 Photos - View album

En lep pozdrav!

Naš tretji teden na Finskem se je začel sneženo in megleno. Ampak nič zato - vseeno smo dobro izkoristile naš prosti čas.

V ponedeljek smo šle v bližnji nakupovalni center.
V torek smo obiskale Design museum, kjer smo si ogledale značilen dizajn finskih oblačil, modnih dodatkov, pohištva, opreme za dom in stavb iz preteklosti.
Danes nas je naša koordinatorka Maarit povabila v šolo, Omnio, kjer smo uživale v njihovi turški in finski savni ter jacuzziju. Na koncu je za nas pripravila še pogostitev z značilnimi finskimi sladkarijami.

V Vili Tapioli, kjer delava z Emino, sva okusili že precej finskih jedi.
Zajtrk je za varovance na voljo od 8 do 12 ure. Kosilo, katerega jemo vsi skupaj v dnevnem prostoru, je ob pol 1h. Popoldne ob 3h pa je čas za kavo in kaj sladkega.

30. 01. 19
20 Photos - View album

Pred nama so še zadnje dni v Latviji. V soboto sva obiskali glavno tržnico v Rigi, ter si ogledali njihov kip svobode in opero (Latvian National Opera).

Imeli pa sva tudi priložnost spoznati predmet socialna oskrba, ki ga učijo na tukajšnji univerzi. Spoznali sva veliko novih pripomočkov, ki nam lajšajo dvigovanje bremen in prestavljanje pacientov. Socialna oskrba pa se še ukvarja z ljudmi, ki imajo posebne potrebe zato imajo tudi veliko drugačnih pripomočkov, ki jim pomagajo pri v vsakdanjem življenju (to lahko priperjava kot pri nas delovna terapija).
29. 01. 19
8 Photos - View album

Pozdravljeni!
Ponovno vam pišemo iz zasnežene Finske. Za nami je še en vikend in tokrat smo ga izkoristile kar se da dobro. V soboto smo se odpravile na otok Suomenlinno, kjer nas je kar pošteno premrazilo, ampak smo vseeno uživale v razgledu.
Danes pa smo se zabavale v znanstvenem muzeju Heureka, kjer smo premagovale strah pred višino.
27. 01. 2019.
18 Photos - View album

Dnevi hitro bežijo, in že vstopamo v zadnji teden bivanja na Danskem.
Zadnji vikend smo izkoristile za izlete, zato sta se v soboto Nina in Anja odpravile v živalski vrt, ki je nekoliko oddaljen od Aarhusa.
Jaz in Katarina pa sva imeli športno popoldne v olimpijskem bazenu.
Zvečer sva si privoščili najboljši zmrznjen jogurt v Aarhusu

Anja in Nina sta se v zgodnjih urah odpravile v Esbjerg, kjer sta si najprej ogledali znamenito skulpturo Men by the Sea. Sledil je ogled mesta v katerem sta našli tudi hiši Hansa Christiana Andersena.
Katarina in jaz sva se odpravili proti obali, Moesgaard beach. Kljub slabemu vremenu in blatu, nama je uspelo priti do obale, kjer sva posneli nekaj slik.

27. 01. 19
14 Photos - View album

Ponovno se oglašamo iz Finske!

V ponedeljek je imela Emina rojstni dan, tako da smo po delu odšle praznovati v Helsinke, v Starbucks. Kot se se za tak dan spodobi, smo si privoščili tudi torto oz. kar dve, pozabile pa nismo niti na svečko.

V torek so se temperature spustile kar do -27°C, zato smo se zvečer konkretno pogrele v savni.

V sredo pa smo si ogledale akvarij Sea life, kjer smo zelo uživale med ribami iz celega sveta, morskimi psi, konjički, zvezdami, hobotnicami... In se pri tem spomnile na poletje.

Naše delo večinoma poteka umirjeno in sproščeno, največ težav pa nam še vedno povzroča jezik, saj večina stanovalcev in včasih tudi osebja ne govori angleško. Da pa je komunikacija lažja, se pridno učimo tudi finščino.

24. 01. 19
13 Photos - View album

V soboto smo se v večernih urah vrnile nazaj v Aarhus. V Kopenhagnu je bilo čudovito!
Naslednji dan pa smo izkoristile lepo vreme in si ogledale Old Town (Den Gamble By).

Današnji dan (torek), se je začel precej pestro in zanimivo, saj nas je 5.45 v hostlu prebudil požarni alarm, ki je bil na srečo lažen.
22. 01. 19
6 Photos - View album

Živjo!

Drugi vikend našega bivanja smo izkoristile za raziskovanje okolice Espoa in Helsinkov.

V soboto smo se odpravile do jezer Gallträsk in Lippajärvi. Danes pa smo si ogledale Uspensko katedralo, Helsinki city museum, katedralo Senaatintori in nacionalno knjižnico Finske.
20. 01. 19
11 Photos - View album

In za nama je že zanimiv drug teden izmenjave. V četrtek je tukajnšnja fakulteta za zdravstvo praznovala 80. leto obstoja. Povabili so naju na kratko prireditev, nato pa smo okraševali in jedli torte. Spoznali sva še druge študente v projekktu erazmus iz Estonije in Litve.

Danes sva obiskali še njihovo nacionalno knjižnjico, ki je res ogromna in prečudovita. Iz 7. nadstropja sva si ogledali tudi razgled. Nato sva se še malo potepali po Rigi in prispeli nazaj v Jurmalo.