Post has attachment


نشترى جميع انواع السبح القديمه الكهرمان الفتران العقيق الياقوت المستكه
ت : 01011062415
#البيت_المصرى
https://goo.gl/HqjEoZ

نشترى التحف والانتيكات وتماثيل البرونز والبيانو القديم والموبيليا الفرنسى والانجليزى
ت : 01011062415
نشترى العملات المصريه القديمه الورقيه والفضيه والذهبيه وجميع العملات
ت : 01011062415
#مصطفى_المصرى
#ساعات#اقلام#مونت_بلانك #نظارات#تسويق#انتيك #بازار#ولاعات#احجار#مجوهرات #رولكس#اوميقا#رادو#جيفنشي#سبحه_كهرمان
#ريال #فضه #ذهب #عملات #تراث #نقود #السعودية #قديم
متابعه البيت المصرى على الفيسبوك
https://www.facebook.com/Elbyetelmsry/





PhotoPhotoPhoto
15‏/2‏/2017
3 Photos - View album

Post has attachment


رابط مباشر كاميرا لكاميرا

goo.gl/59llRO

Post has shared content
نشتري منك الاثاث المستعمل بجميع انواعه في مدينة المنصوره 01011062415 نشترى كل ماهو قديم لديك من الاثاث المنزلى الخشبى شراء الاثاث المستعمل بالمنصوره
نشترى, مستعمل , بالمنصوره , المنصوره , اثاث
, عفش , غرف نوم , انتريه , سفره , مصر , شراء الاثاث , بيع العفش , الدقهليه , مطابخ
, افضل محلات تشترى العفش , نشترى الاثاث باعلى الاسعار , المستعمل , القديم , الخرده
Photo

Post has shared content

Post has shared content
عفش مودرن للبيع بالمنصوره , استعمال نضيف جدا عفش عروسه , عباره عن غرفه نوم جرار كبيره كامله + غرفه اطفال سرير 140 سم ودولاب دلفتين ومطبخ وسفره كامله لاى استفسار 
الاتصال على رقم الوسيط المصرى ت 01011062415
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
2016-04-01
10 Photos - View album

Post has shared content
اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم
Photo

Post has shared content
بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
01011062415 بالمنصوره بيع وشراء الاثاث والموبيليا المستعمله غرف نوم - أنتريه _ صالون _ سفره _ أبواب وشبابيك
بيع اى شىء انت مش محتاجه فى ?#المنصوره_مصر?
https://www.facebook.com/Amm01011062415Amm
اى مقتنيات قديمه وجميع المخطوطات القديمه وجميع العملات الفضيه والورقيه القديمه وجميع انواع الساعات السويسرى القديمه
وجميع انواع السبح الحمراء والصفراء وعقد الكارم القديمه
جميع انواع التماثيل الفرنساوى الانتيكه
وجميع انواع الموبيليات المستعمله والقديمه
وجميع اطقم الفضه والنحاس القديمه
وجميع انواع الخرده والاجهزه المستعمله القديمه
لو عندك اى شىء مما سبق وانت مش محتاجه فقط اتصل على الاقام التاليه : 01011062415 من 8 ص - 9 م
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto
2015-12-27
11 Photos - View album

Post has attachment

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
لو تحبى تعملى بالمثل اللى بيقول نفع واستنفع اتفضلى خدى وقتك
لو حد من اصحابك او معارفك عنده عفش عاوز يبيعه قوليلى وليكى الحلاوه عموله
و على فكره فى ناس كتير ف المنصوره وضواحيها متعرفش ان فى حد بيشترى اصلا الحاجات القديمه المستعمله
وفكرتنا اننا نعرفهم على افضل واشهر معارض بيع وشراء المستعمل سواء موبليا او اجهزه
01011062415 بالمنصوره بيع وشراء الاثاث والموبيليا المستعمله غرف نوم - أنتريه _ صالون _ سفره _ أبواب وشبابيك
بيع اى شىء انت مش محتاجه فى ?#‏المنصوره_مصر?
اى مقتنيات قديمه وجميع المخطوطات القديمه وجميع العملات الفضيه والورقيه القديمه وجميع انواع الساعات السويسرى القديمه
وجميع انواع السبح الحمراء والصفراء وعقد الكارم القديمه
جميع انواع التماثيل الفرنساوى الانتيكه
وجميع انواع الموبيليات المستعمله والقديمه
وجميع اطقم الفضه والنحاس القديمه
وجميع انواع الخرده والاجهزه المستعمله القديمه
لو عندك اى شىء مما سبق وانت مش محتاجه فقط اتصل على الارقام التاليه : 01011062415 من 8 ص - 9 م
 http://forums.fatakat.com/thread5977589
Wait while more posts are being loaded