Post has attachment
cepat isi jawapannya..
Photo

Seorang ibu mahu mengundur kereta, seperti biasa dia cakap dengan anaknya. Anak dia ini baru berumur 8 tahun. Dia cakap
“Mak nak undur kereta, kalau kena cakap ye!”

“Ok!” kata anak dia.

Si ibu pun undur keretanya.
“Lagi mak undur lagi” kata anak dia.

“Lagi lagi” kata anak dia.

Si ibu pun undur lagi, tiba-tiba “DAMM” kereta yg dia undur tu terlanggar pokok kat belakang.

Anak dia pun menjerit” OK! Mak, dah kena!”

Post has attachment
Photo

Cerita Pesakit Motong Gotah.

Seorang doktor gigi dan seorang pesakit wanita tua, yang kelihatan agak gelisah.

Untuk meredakan kegelisahannya, doktor tersebut buat lawak.
“Makcik tau.. macamana dia orang buat sarung tangan ni?, tanya doktor tersebut sambil menyarungkan sarung tangannya.

” Tak tau..” kata makcik itu.

Sambil melawak, doktor itu berkata,”Dia orang buat sarung tangan ni di China, asal satu tangki getah yang besar. Lepas tu pekerja-pekerjanya datang celup tangan dia orang. Bila dah kering, dia orang tanggalkan, jadilah sarung tangan ini.

Makcik tu tak senyum pun. Diam je..

” Tak berapa lawak kot”,kata doktor itu dlm hati.

Sedang dia memeriksa gigi makcik tersebut tiba-tiba makcik itu gelak sekuat2 hati,

“Apa yg kelakar, makcik”,tanya dotor tu.

” Tak de….makcik terbayang.. macamana dia orang buat 'KONDOM”,....
Punggahhhhhh............

😱😱😝😝😝

Dalam satu kebakaran tingkat 3, seorang wanita dengan bayinya terperangkap.

Datang seorang penjaga gol..

GolKeaper : Lemparkan bayi itu.

Wanita : Takut awak terlepas!

GolKeaper : Saya tak pernah miss sepanjang kerjaya saya!

Wanita itu pun lempar, dan golkeaper dapat menangkap dengan baik sekali..

Kemudian...

Dia meletakkan bayi itu ke tanah, undur beberapa langkah dan teruz menendang bayi itu sejauh 60meter..

Ooooppppsss..

Pengalaman saya pernah kena tindih di hentian tapah arah selatan..
Memandu kereta dari bkit kayu itam menghala ke johor..masuk RnR tapah untuk tido sekejap..mcam besa, dari krusi driver gerak g belakang untuk tido..alih kan barang2 dan teruih baring
tapi entah knpa tiba2 saya rase kne tindih..sesak nafas, tpi pengalaman buat saya x cemas dngan situasi tu..cuba tenangkan diri...sambil senyum saya pon baca apa yg patut
saya mngiring sedikit dan saya angkat beg baju yg tindih badan saya tadi, alihkan ketempat duduk driver..saya pon sambung balik tido
alhamdulillah..sampai pagi beg tu x tindih saya dah
sekian
Wait while more posts are being loaded