Post is pinned.Post has attachment
Please Read These Rules Thoroughly And Carefully Before Posting Anything For The First Time.

"Hello, And Welcome Sir/ Madame, Here In This Community We Will All Be Our Pathetic Ol' Selves."

[Rules To This Community.]

1.Act Your Age.

2.No Private Parts, etc...

3.No "Bullying".

4.Do Not go Sexually Harassing Another, Unless It's For Rp.

5.Post Things Only Related To This Community, Or Else It Shall Be Took Down.

6.You May Rp On Any Post,As Long As You Ask Me. If Yes, I Will Delete Your Asking, And You May Rp Freely.

7.It Is Perfectly Fine If You "Post" Something In The Wrong Section, I Will Not Take It Down, Or Make You Delete It.

8. I Will Never Ban Anyone From This Community, I Might Remove Them,But They May Still Ask To Join.

9. Do Not Hate On Other's Ships. If You Do I Will Delete Your Comment.

Thank You, And
Have A Nice
Day.
Photo

Post has attachment
"ωσυℓ∂ уσυ ℓιкє тσ σρєи тнιs fιℓє?"
→ Yes No Meh, Maybe Later

σηε ʍσʍεηt Թʆεαςε . . . . .
◤10%◢
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒


◤30%◢
███▒▒▒▒▒▒▒


◤50%◢
█████▒▒▒▒▒


◤70%◢
███████▒▒▒


◤100%◢
██████████



------- Quotes
❝... Go away.❞

❝I advise that you leave me be.❞

❝Need I tell you once more? Leave. Me. Be.❞

<><><><><><><><><><><><><><><><>

------- GENERAL INFORMATION

Name: Arabella Myers
Other Aliases (Nickname): Ara, "The Cruel Princess"
Title(s): M'lady, Princess
Rank: Lady/Female Earl

Age: 18
Date of Birth: Sept 19, 1869
Birth Place: United Kingdom

Gender: Female
Race/Nationality: English/British
Species: Demon/Phantom
Birth Defects: Osteoporosis - A bone problem caused by immense amounts of stress
Zodiac Sign: Aquarius

Hair Color: White
Eye Color: Red
Skin Tone/Color: Pale/White-ish
Height: 6'4
Weight: Average

-------------------------------------------------------------------------------------------

Sexual Orientation (Sexuality): Asexual by 45%, Straight by 55%
Marital Status: Was engaged, fiance deceased
Crush/Lover: Alois Trancy
Dom/Sub: Sub

Personality: Quiet, cold, distant, and calm

-------------------------------------------------------------------------------------------

Powers: Invisibility, flight (more like floating and levitating...), powers similar to Sebastian, just weaker.
-------------------------------------------------------------------------------------------

Likes: Quiet, cold, night, darkness

Dislikes: Fire, day, loud environments, Claude

<><><><><><><><><><><><><><><><>
━━━━━|| BIO ||━━━━━

<><><><><><><><><><><><><><><><>

Character Theme(s): A ghosty lady .3.

Main Theme ~ A ghosty lady, once kind and warm but turns cold and distant once her fiance died

When Going On A Date With Someone~ Prefers to be treated as a lady

Battle Theme ~ Defensive
Photo

Post has shared content

Post has attachment
// Title: The Party //

// Characters: Rosalina Lessord, Anyone who wishes to join. //

// Time: 7 PM //

// Storyline: //

Rosalina was stressed. That much was plainly obvious. For that night, at the Lessord Household, a grand party was to be held for all earls, lords, and ladies from all corners of the Queendom. And she was in no way prepared. It was to be a masquerade ball, and it had to be perfect, as a few of the royal family would also be attending.

// Simply join in anywhere you wish to. //
Photo

Post has attachment
Hello my lovely beauties, your lovely Earl Trancy has returned! (Yay cheers and applause) I hope you all have had a wonderful day, im just hear with the small grumpier Earl
Photo

Post has attachment
Ciel....im so sorry..for everything begins to sob in your arms
Photo

Post has attachment
tsk tsk phantomhive smirks devilishly grabbing the young earls cane waiting for some resistance come...join me for some tea, Earl Grey I know its your favorite chuckles slightly
Photo

Post has attachment
As i was standing out in the rain while not hearing anyone calling my name, so i wanted to be alone in the rain and very much who would rather care for a little beautiful, girl like me and no one should really worry about

mm this feels nice

looks at the sky then closes my eyes as i was outside of the phantomhive mansion and then began to sing a sweet and soft sound

Ese me lo Papi

[Verse 1]
Hit me up like every night
Say you wanna have a pillow fight
But you're holding back and I don't know why
Baby, can I just be real?
Getting hot when I'm all alone
Every time your name drops on my phone
But a pick up just ain't enough
Need a little something to feel, yeah

[Pre-Chorus]
Hey all we do is talk about it
But can't we just be about it?
Show me what you're gonna do about it
Do it, do it, do it

[Chorus]
Shut your mouth and listen
Don't you know what you be missing?
I don't wanna keep talking
Where you at? Come get it
Just do it
Know I like that danger
But I need a game changer
Want it sooner than later
Where you at? Come get it
Just do it
Do it, do it, do it, do it
Do it, do it, do
Do it, do it, do it, do it
Where you at? Come get it
Just do it

We're playing games like hide and seek
Come on over, get high with me
Dame lo, aye Papi
Baby come on, make it real, yeah
I just wanna get intimate
I know you're gonna be into it
Don't blame a girl for wanting it
Need a little something to feel, yeah

[Pre-Chorus]
Hey all we do is talk about it
But can't we just be about it?
Show me what you're gonna do about it
Do it, do it, do it
(Toca me)

[Chorus]
Shut your mouth and listen
Don't you know what you be missing?
I don't wanna keep talking
Where you at? Come get it
Just do it
Know I like that danger
But I need a game changer
Want it sooner than later
Where you at? Come get it
Just do it
Do it, do it, do it, do it
Do it, do it, do
Do it, do it, do it, do it
Where you at? Come get it
Just do it
Do it, do it, do it, do it
Do it, do it, do
Do it, do it, do it, do it
Where you at? Come get it
Just do it

[Bridge]
Where you at boy?
Where you at?
(Ese me lo Papi)
Where you at boy?
Come get it
Just do it
Where you at boy?
(Toca me)
Where you at?
(Muy caliente)
Where you at boy?
Come get it
Just do it

[Pre-Chorus]
Hey all we do is talk about it
But can't we just be about it?
Show me what you're gonna do about it
Do it, do it, do it
(Shhh)

[Chorus]
Shut your mouth and listen
Don't you know what you be missing?
I don't wanna keep talking
Where you at? Come get it
Just do it
Know I like that danger
But I need a game changer
Want it sooner than later
Where you at? Come get it
Just do it
Do it, do it, do it, do it
Do it, do it, do
Do it, do it, do it, do it
Where you at? Come get it
Just do it
Do it, do it, do it, do it
Do it, do it, do
Do it, do it, do it, do it
Where you at? Come get it
Just do it

then i heard the door open to the house as i just looked at the sky more when i didn't even heard sudden footsteps walking toward me also then i didn't notice you were looking at me with such worried eyes


what is it
open role plays
PhotoAnimated Photo
PhotoPhotoPhoto
5/16/17
6 Photos - View album

Post has attachment
heh heh im playing with claudes coat tails
Photo

Post has attachment
Come on Ciel smile! snickers a bit or Should i say Smile "smile"
Photo
Wait while more posts are being loaded