Post has shared content
Oh my god my voice! If only you could hear my voice right now!
Photo

Post has attachment
MERRY XMAS
Photo

Post has attachment
Umm guys I think I have a weird addiction to drawing peridot
Photo

Post has shared content
I will Do this And post it on my YouTube channel so LETS DO THIS!

GUYS I NEED HELP okay so Last Night I was just FaceTimeing mah friends playing minecraft I made a world I invited all my 4 friends and all that kind of shit then someone comes to the server and I never invited anyone else so anyways he like says things like my username witch is XxDeAnaPlayzzxX so he says I know what your phone number is bla bla bla then I get a text message saying How r u? DeAna Ruffo I'm like who da F$ck is this no answer I play some more getting my mind off of this when he left my server my friends and I were building some shit then this guys comes on again talking to me friends saying get of this server now I'm say Wtf is going on who r u then my phone rings My friends say who is that because they can here my phone ring has talking anyways I pick up saying Hello who is this bla bla bla No answer But All I can hear is breathing I keep on saying Hello is anyone there until an answer He says Hello There I'm like WHO DA F*CK IS THIS Look I'm home alone right now my parents are out my sisters are out and I'm just chilling with my friends now get of my server never text or call again or Else He hangs up Leaves The server and my friends have some more fun together until my phone rings AGAIN and this time he says I just wanna say DeAna Ruffo He whispers saying I'm at your front door I look outside and he F@CKING WAS IM LIKE WHO R U! He was still on the phone saying come with me (Btw I think he was REALLY drunk) Okay so my friend was scared to DEATH my Other friend was calling the police my other too friends were just scared screaming there heads off like 5 year olds ANYWAYS! So he says come with me and you can be in my cage with all the other girls in my Mind I'm like WTF is he making them strip or whatever and as he said that my face was like WTF I LOOK LIKE anyways the cops come to mah house and then he runs away I tell them everything and the. As they left he came again saying I will come back sooner or later! Then I just shut my door called my friends again and builder some more shit I'm really scared guys Idk what to do and what if he doe come back or worse plz help me AND I AM NOT LIEING IF U THINK IM LIEING YOU WOULD WISH YOU WERE NEVER BORNED GOT THAT! Okay so I'm very scared HELP ME

Post has attachment
Hwy guys ! Remember a while back when I drew peridot...well today I looked in my old drawing book and saw it so I thought I would draw her again to see how my drawing has evolved over the months here ya go
1st: old

2nd: new
Photo
Photo
12/9/16
2 Photos - View album

Post has attachment
Imma Draw this Picture!
Photo

Post has attachment
My art
Photo

Post has attachment
I Drew Peridot! I know it's bad......
Photo

Post has shared content
Wait while more posts are being loaded