Profile cover photo
Profile photo
asmat wahida
6 followers
6 followers
About
asmat's posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
B accident
Assalamualaikum.... Dalam 2hari lepas ku dapat dengar berita die accident... memang terkejut sangat, tapi dalam masa yang sama ku sibuk pergi ke manjung, dekat sana ku sibuk sampai kan cakap dengan die pun sekejap je.. ku sedar semua tu. kalau ku ada sama k...

Post has attachment
rindu kat b
Assalamualaikum..... Tak sangka masa berlalu begitu cepat... dalam masa tu berjalan,  rindu dengan die melanda.. dalam rindu tu banyak dugaan yang datang. ku rasa macam ada yang cuba untuk menjauhiku dan die. ku tak sanggup nak kehilangan die. b........ ayg...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded