Profile cover photo
Profile photo
fidznorrafidah suradi
4 followers
4 followers
About
Posts

Post has attachment
Kenangan Di taman Cinta
KENANGAN DI TAMAN CINTA MALAM SEMAKIN KELAM.. DI TAMBAH KESEPIAN... SUKAR BAGIKU UNTUK MENJEMPUT MIMPI.. KEMANA LENA KU PERGI.. KU BICARA SENDIRI UNTUK MENGHAPUS SEPI.. SEJAK BERKURUN AKU MENJEMPUT RINDU.. HARUSKAH KU MENUNGGU.. ANDAI LANGKAHMU KINI TERHENT...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Si Dia My Sweet Sour
Keheningan pagi ini memang mendorong untuk aku tidur .. kalau tak mengenangkan dah janji dengan Hadi,dah lama aku tidur balik..masa cuti semester inilah untuk aku liburan..lepas subuh boleh tidur balik..bangun tidur time matahari nak naik..fuh!!!!heaven bet...
Add a comment...

Post has attachment
Kenangan Demi Kenangan..Kenangan Terindah!
21 April 2016 07.30 pagi..   Nak di ceritakan...pagi ini rasa sayu tak tau kenapa..feel tu dtg sendri..hurrmmm Bukak fb mcm biasa..terpandang satu post ni ada nama aku,Fikah n kak liza.. rupanya jiran update..dia tetibe teringat arwah wak Sur n wak ijah ked...
Add a comment...

Post has attachment
BiSaKaH AkU Di HaTiKu
(Akhir akhir ni teringin pulak nak karang cerita..dah lama aku xbuat cerita,saja suka2 n sementara tengah rajin ni..Tajuk seperti di atas dan mungkin cerita ini akan bersambung2) Keheningan pagi ini memang mendorong untuk aku tidur .. kalau tak mengenangkan...
Add a comment...

Post has attachment
BiSaKaH AkU Di HaTiKu
(Akhir akhir ni teringin pulak nak karang cerita..dah lama aku xbuat cerita,saja suka2 n sementara tengah rajin ni..Tajuk seperti di atas dan mungkin cerita ini akan bersambung2) Keheningan pagi ini memang mendorong untuk aku tidur .. kalau tak mengenangkan...
Add a comment...

Post has attachment
Muncul setahun sekali
25.03.2016 04.25 pm   First things..happy birthday to my lil bro Aminurashid Suradi yg bakal melangsungkan perkahwinan pada 30.04.2016 nanti. kisah malam tadi hanya muncul setahun sekali biasenye..dan yg paling aku x suke mesti aku yg nmpak..apapun syukur l...
Add a comment...

Post has attachment
Apa makna sebuah kesetiaan??
24 Mac 2016 01.50  pm Sementara tunggu patient kat dalam ni keluar..lama btul kat dalam ni..xreti2 nk keluar..huhu Waktu lunch dah berlalu.. Gambar tiada kene mengena dengan cerita Kisah ini dah berlalu 8 bulan yang lalu..apa yang akan di ceritakan memang t...
Add a comment...

Post has attachment
Hari Yang Superb Letih!
22 Mac 2016 06.45 am   Tetiba je jadi bulan mac kan..ntah dh brp tahun aq xjenguk blog nie..kekangan masa yang xmenentu...Tetibe je rindu nk jadik budak kecik yg xtau pape..hahaha...jangan nak berangan dot..Go on...life is too short! Nak di jadikan cerita h...
Add a comment...

www.pou.me #Pou Achievement Unlocked: Energize 10 times ^_^ @PouAlien
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded