Profile cover photo
Profile photo
mamy aiman
About
mamy's posts

Post has attachment
Samosa Sardin Spicy
Assalamualaikum, Hari ni aku just nak kongsi resepi pulak. Ala biasa-biasa punya resepi jak pun hehe. Samosa Sardin,tapi aku buat yang pedas lah sebab bab-bab pedas ni memang fav sejak zaman anak dara lagi. Untuk Inti samosa ni,aku just gunakan sardin ( Aya...

Post has attachment
Anak Demam Selsema + Batuk
Bismillahirrahmannirahim. Assalamualaikum, Admitted to Paeds Ward,HWDKK, Likas Lebih kurang pukul 2pm tu,accidently tak ku duga,kecuaian pihak tertentu meletakkan bahan racun (Minyak Petrol ) ditempat publik anak aku selalu bermain. Seyesly sangat marah! ta...

Post has attachment
Photo

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded