Profile cover photo
Profile photo
Kaki Tulis
137 followers
137 followers
About
Kaki Tulis's posts

Post has attachment
Tips Berjimat Barangan Keperluan Harian Dengan Watsons Malaysia
Tips Berjimat Barangan Keperluan Harian Dengan Watsons Malaysia Salam semua... CikMa nak tanya korang,
biasanya kalau korang nak beli barangan keperluan diri, korang akan
berbelanja kat mana yer? Barang keperluan diri ni maksud CikMa macam produk
kecantikan...

Post has attachment
[WAJIB BACA] KAFIEN PUNCA SUSU IBU KERING
[WAJIB BACA] KAFIEN PUNCA SUSU IBU KERING Kebanyakan wanita merasa terganggu dan risau bila mengenangkan kisah dan cerita ibu mereka yang menghadapi masalah bersalin dan penyusuan. Sebenarnya, kemungkinan anda menghadapi masalah fizikal yang akan menghalang...

Post has attachment
Minyak Daun Ubat TYT Dan Teknik Urutan Bayi
Minyak Daun Ubat TYT Dan Teknik Urutan Bayi Assalamualaikum... Sejak ada anak ne macam-macam yang CikMa ingin tahu dan belajar dengan lebih mendalam lagi mengenai bayi ye la untuk kebaikan kita dan untuk anak juga..Salah satu benda baru yang CikMa dapat bel...

Post has attachment
Menerjah Ke ALAM DINOSAUR di Dinoscovery, Avenue K, KUALA LUMPUR
Menerjah Ke ALAM DINOSAUR di Dinoscovery, Avenue K, KUALA LUMPUR Assalamualaikum. Sedikit ni Cikma nak ceritakan pasal Dinasaur. Maklumat ni Cikma ambil daripada Mr. Wiki, hehehehe. Dinosaur merupakan haiwan reptilia yang mendiami bumi hampir 230 juta tahun...

Post has attachment

Post has attachment
Antara Isteri Dan Gadged
Antara Isteri Dan Gadged Memang tak di nafikan gadged adalah keperluan yang teramat penting pada zaman sekarang,bukan sahaja menjadi sumber perhubungan malah sumber memperoleh maklumat dengan adanya rangkaian seperti Facebook,Tweeter,What's Up,Instagram dan...

Post has attachment
Si Anak Teruna #EanRifqee
Anak Teruna #EanRifqee Dalam sedar tak sedar EanRifqee ne da besar rupanya da 4 bulan 2 minggu..bersyukur sangat-sangat bila dapat lihat EanRifqee membesar depan mata sendiri dan dengan hasil tangan sendiri..Alhamdulilah EanRifqee membesar dengan baik...Dal...

Post has attachment
Wajib Baca [Petua Halau Lipas]
Wajib Baca [Petua Halau Lipas] Lipas, salah satu binatang yang mengelikan dan selalunya ia akan dipukul menggunakan penyapu, selipar dan sebagainya sehingga mati. Tahukan anda, jika binatang ini dipukul akan mendatangkan keburukan yang mana puncanya berada ...

Post has attachment
Isteri Dan Air Mata
Isteri Dan Air Mata Jika isteri menangis dihadapanmu…. “hargailah ia sebelum terlambat…” Jika seorang isteri menangis dihadapanmu, itu bererti dia tidak dapat menahannya lagi… Jika kau memegang tangannya saat dia menangis, dia akan tinggal bersamamu sepanja...

Post has attachment
Apabila Sakit Gigi Menyerang Dan Petua Traditional
Apabila  Sakit Gigi Menyerang Dan Petua Traditional  Assalamualaikum.. Hari ne CikMa nak kongsikan petua untuk meredakan sakit gigi..huhuhu..kenapa?? sebab tuan tanah dah 2 hari menderita sakit gigi..sakitnye satu bahagian je tapi rasanya satu badan yang sa...
Wait while more posts are being loaded