Melike Yetim
22 followers
Melike's posts

Aksaray. Ihlara
Sabah kalkıp önce Ürgüp'e oradan da Nevşehire geçtik otogardan. Nevşehir'de Aksaray otobüsüne bilet aldık Ihlara Vadisi'ne geçmek için. (15tl) Bir saat sürdü yol. Yeni otogarda yani şehrin biraz dışında bıraktı bizi otobüs ancak Ihlara, Güzelyurt minibüsler...

Ürgüp. Göreme
Sabah kalkıp evin önünden minibüsle Ürgüp merkeze gittik.(Öğrenci;1.25tl) Merkezde bir pastanede kahvaltı ettikten sonra Ürgüp içinde yukarı doğru yürümeye başladık. Temenni Tepesi  ve çevresinde epey güzel evler ve kaya oyukları var. Yerde karlar var ama h...

Nevşehir.Ürgüp.Avanos
06.15 Sabiha Gökçen'den kalkan uçağımız 07.40'da rötarsız Nevşehir havaalanına indi. Hava baya açık ve temizdi. Küçük bir havaalanı var Nevşehir'in ovanın içinde. Havaalanı merkeze uzak ve sapa bir yerde. Şehirler arası otobüslerin geçtiği bir otoyolun kena...

yolun öncesi
Bu sefer tren yerine İstanbul'dan Nevşehir'e uçak bileti aldık. Sabiha Gökçen'den 06.15 uçağı 1 saat 35 dakikalık bir uçuşla Nevşehir' e indi.Ancak Nevşehir havaalanı Nevşehir'in dışında ve otoyol kenarı. Havaalanından merkeze ulaşım baya kısıtla, hatta sad...

üçüncü orta kış
Üçüncü kışın İç Anadolusu'nda, Melike ve Aysel olarak, İstanbul'dan Ürgüp, Göreme, Avanos, Nevşehir, Sivas ve Kayseri'ye doğru ocak ayında yoluna çıktığımız 11 günlük yolculuğun geç yazılan arşividir.