Profile

Cover photo
Najwa Latif
Works at PADINI HOLDINGS SDN BHD
Attends Uitm Bandaraya Melaka
Lived in puchong
450 followers|46,153 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Menyedihkan
Bismillah.   Kesiannya, perlu ke hantar orang untuk jadi stalker terhebat? you know what, what you did showed that your life is so pathetic. tahu maksud pathetic?  Menyedihkan.   atau mungkin tak tahan tengok kebahagiaan aku? tak pe lah wawa, baru lah dinam...
 ·  Translate
Bismillah.   Kesiannya, perlu ke hantar orang untuk jadi stalker terhebat? you know what, what you did showed that your life is so pathetic. tahu maksud pathetic?  Menyedihkan.   atau mungkin tak tahan tengok keba...
2
Alhafiz Moas's profile photo
 
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. Salam ukhwah fillah..
Salam Ramadan Al Mubarak dan Selamat Berpuasa...
 ·  Translate
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Imperfect
i'm not perfect. will never be. and i'm afraid. that he can't never accept it.
i'm not perfect. will never be. and i'm afraid. that he can't never accept it.
6
1
Icamsupri Icam's profile photo
 
Hy najwa
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Hati
Bismillah.  syukur Ya Allah. kau hadirkan satu perasaan yang sangat indah. kau hadirkan satu rasa yang dah lama aku tak rasa. nothing much i want to say, just Thank You My Lord.  Syukur.
 ·  Translate
Bismillah.  syukur Ya Allah. kau hadirkan satu perasaan yang sangat indah. kau hadirkan satu rasa yang dah lama aku tak rasa. nothing much i want to say, just Thank You My Lord.  Syukur.
1
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Doa.
Dah Lama. Tiada Nama. Hari ini. Kembali Terbuka. Kembali Berdoa. Satu Nama Lelaki. Dalam Doa Seharian. Aku Harap. Kali Ini Bakal Jadi. Yang Terakhir Mungkin. Orang Kata, Kalau Nak Sesuatu.   Jangan Putus Berdoa. Dan Aku Mulai Berdoa Untuk Itu. Ya Allah, ban...
 ·  Translate
Dah Lama. Tiada Nama. Hari ini. Kembali Terbuka. Kembali Berdoa. Satu Nama Lelaki. Dalam Doa Seharian. Aku Harap. Kali Ini Bakal Jadi. Yang Terakhir Mungkin. Orang Kata, Kalau Nak Sesuatu.   Jan...
3
Rikho Andreas's profile photo
 
ehm..ehm..

Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Deep
Dah lama tak rasa. cinta itu bagaimana. dah lama tak rasa. rindu itu bagaimana. dah lama tak rasa. sayang itu macam mana. bicara tak mudah. sebab yang rasanya. hanya aku. kau bisa kata. senang nya mencuba. tapi yang cubanya. aku. one fine day. i'll find my ...
 ·  Translate
Dah lama tak rasa. cinta itu bagaimana. dah lama tak rasa. rindu itu bagaimana. dah lama tak rasa. sayang itu macam mana. bicara tak mudah. sebab yang rasanya. hanya aku. kau bisa kata. senang nya mencuba. tapi...
4
Abang Kangen's profile photo
 
heeeemh betul
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Bukti.
aku ingat lagi waktu kau hina aku. aku ingat lagi waktu kau perkecilkan kemampuan aku. aku ingat lagi waktu kau gelakkan aku. dan itu semua tak jadi penghalang untuk aku berjaya. alhamdulillah.  Allah itu maha adil. Dia bagi aku bakat. Dia bagi aku peluang....
 ·  Translate
aku ingat lagi waktu kau hina aku. aku ingat lagi waktu kau perkecilkan kemampuan aku. aku ingat lagi waktu kau gelakkan aku. dan itu semua tak jadi penghalang untuk aku berjaya. alhamdulillah.  Allah itu maha adil. ...
3
Nini Sitilah's profile photo
 
Wow
Add a comment...
Have her in circles
450 people

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Lemon Tree
i wonder how we can get this far. i wonder why me. i wonder if he can take me as i am. anyway, Salam Ramdhan to all of you. pastikan ramadhan kali ni lebih bermakna untuk kita terus sentiasa beribadah kepada Allah. semoga segala amalan kita diterima dan dir...
 ·  Translate
i wonder how we can get this far. i wonder why me. i wonder if he can take me as i am. anyway, Salam Ramdhan to all of you. pastikan ramadhan kali ni lebih bermakna untuk kita terus sentiasa beribadah kepada Allah. ...
3
1
mohd rais Ismail's profile photo
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Percaya
Kata seorang rakan: "Apa yang paling sakit ialah aku percaya yang dia tak kan tinggalkan aku." Akhirnya, dia ditinggalkan juga. Disini yang paling sakit bukanlah rasa ditinggalkan. Tapi rasa percaya itu. 
 ·  Translate
Kata seorang rakan: "Apa yang paling sakit ialah aku percaya yang dia tak kan tinggalkan aku." Akhirnya, dia ditinggalkan juga. Disini yang paling sakit bukanlah rasa ditinggalkan. Tapi rasa percaya itu. 
3
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Useless
The worst part of being me is when i knew he's cheating on her.  but i couldn't do anything about it. when i knew the story, but i have to pretend that i don't know. to not being busybody in their relationship. tapi rasa serba salah.   because three of them...
The worst part of being me is when i knew he's cheating on her.  but i couldn't do anything about it. when i knew the story, but i have to pretend that i don't know. to not being busybody in their relationship. tapi ...
4
Rikho Andreas's profile photo
 
sbar je la akak najwa..

 ·  Translate
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Convocation Day
Bismillah.  lama pulak rasa tak update entry baru kan.  hehe busy kalah datin.  okay straight to the point.  minggu lepas alhamdulillah selamat bergraduasi untuk diploma. akhirnya, lepas segala susah payah nak habiskan diploma tu, dapat jugak konvo dengan j...
 ·  Translate
Bismillah.  lama pulak rasa tak update entry baru kan.  hehe busy kalah datin.  okay straight to the point.  minggu lepas alhamdulillah selamat bergraduasi untuk diploma. akhirnya, lepas segala susah payah nak habiskan dip...
6
Nur nabihah farisah Maya Noorazizi's profile photo
 
Kak najwa tahniah mama kita pun dapat APC
 ·  Translate
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
Monday's Blues
Aku rindu. Bahagia itu. Aku rindu. Saat itu.
 ·  Translate
Aku rindu. Bahagia itu. Aku rindu. Saat itu.
5
Add a comment...

Najwa Latif

Shared publicly  - 
 
:)
I don't want to get attached to anyone anymore. Because I'm happy being single. Because I'm tired with all the bullshits. Because none of them can't.  They just can't. 
I don't want to get attached to anyone anymore. Because I'm happy being single. Because I'm tired with all the bullshits. Because none of them can't.  They just can't. 
3
Add a comment...
People
Have her in circles
450 people
Work
Occupation
student
Employment
  • PADINI HOLDINGS SDN BHD
    sales assistant, 2013 - present
  • SORELLA (M) SDN BHD
    Sales Assistant, 2012 - 2013
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Previously
puchong
Links
Other profiles
Contributor to
Story
Introduction
A servant of Allah.  An ordinary petite girl.  Love her or hate her, she will still happy. 
Education
  • Uitm Bandaraya Melaka
    Office System, 2014 - present
Basic Information
Gender
Female
Looking for
Friends, A relationship, Networking
Relationship
It's complicated
Apps with Google+ Sign-in