Profile cover photo
Profile photo
Cik Arina
48 followers
48 followers
About
Cik's posts

Post has attachment
PAK MATLOB
PAK MATLOB Nama sebenarnya adalah Mohammad @ Mokhtar Bin Talib. Ramai yang mengenalinya dengan nama Pak Matlob, tokoh ternama dalam bidang tulisan jawi dan sastera kanak-kanak. Dilahirkan pada 5 Julai 1937 di Kampung Laut, Semerah, Batu Pahat, Johor ini ada...

Post has attachment
Nazar
1.0 PENGENALAN Dari zaman dahulu, orang sering melakukan ritual Nazar untuk memperolehi sesuatu yang diinginkannya. Sering kita perhatikan orang tua melakukan nazar apabila anaknya lulus ujian, kemungkinan bernazar untuk berpuasa sunat, sedekah dan sebagain...

Post has attachment
manisnya bulanmu
Assalamualaikum semua =) Alhamdulillah kita pun sudah berada di bulan ramadhan kira-kira pun hampir lagi seminggu kita menyambutnya lepastu raya . Amboi raya je ye ingatnya . Arina tengok semua dah shopping sakan untuk menyambut hari raya ni.Yang bandar san...

Post has attachment
Macam Macam Ragam
Assalamualaikum Semua  Wah ! berlalu dah seminggu hari persekolahan . macam mana semua ? okay dop sekolah ? hihi tengok kat twitter ramai complain ia homework banyak ea bertimbun timbun .. sabar lah dik . kata nak lulus dengan cemerlang , kata nak berjaya d...

Post has attachment
Awak kat mana ?? awak kat mana ??
Bismillahirahmanirahim ... Assalamualaikum semua =) Allahuakbar ! Allahuakbar ! Allahuakbar ! Rindu cik tak terkata kat hampa semua kiki luv u alls hey ! siapa yang pandai2 tampal iklan " sila bersihkan najis dan habuk diblog anda ! " kuang ajaq ! kuang aja...

Post has attachment
something special untuk semua =)

Post has attachment

Post has attachment
fikirkan ia wahai umat sekalian

Post has attachment
salam arina kembali

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded