Profile

Cover photo
Mohd Aminuddin
20 followers|1,399 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
TAHNIAH KAK WAN!
Alahamdulillah, bersyukur kita kehadrat ilahi dengan limpah dan rahmatnya kemenangan berpihak kepada Pakatan Rakyat. semoga kemenangan yang Allah bagi ini menjadi satu titik tolak permulaan kepada politik baru di Malaysia. Semoga Allah memberkati dan meredh...
 ·  Translate
Alahamdulillah, bersyukur kita kehadrat ilahi dengan limpah dan rahmatnya kemenangan berpihak kepada Pakatan Rakyat. semoga kemenangan yang Allah bagi ini menjadi satu titik tolak permulaan kepada politik baru di Malaysia. Se...
1
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
Ambil sebagai satu pengajaran untuk kita.
Assalamualaikum, pada kali ni saya nak sentuh pasal isu budak-budak yang maut ketika konsert antarabangsa Future Music Asia 2014  di stadium Bukit Jalil baru-baru ini. Marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah dan mendoakan agar roh mereka di...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Mohd Aminuddin changed his profile photo.

Shared publicly  - 
1
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
1
Mohd Aminuddin's profile photoMohd Khairil's profile photo
2 comments
 
hahahaha
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
jgn tinggal solat!
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have him in circles
20 people
Farish Fahmi's profile photo
Azman Masturi's profile photo
a s faezzah Ibrahim's profile photo
izad izuddin's profile photo
eyak jerry's profile photo
Muzameer Muahmad's profile photo
Awang Ayahtullah's profile photo

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
Ibu Reformasi..
\ Assalamualaikum, pada hari ini berlansung PRK kajang. calon daripada pakatan rakyat ialah ibu reformasi kita Dr wan azizah. sempoi jer beliau melawat kawasan membuang undi dengan menaiki motosikal.. hehehe.. Apa-apa pum , semoga Allah memberi kemengan kep...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
Jom kita pergi surau... 😊
 ·  Translate
1
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
mcm2 hal org sekarang nih..
HAHAHAHA.. zam zam zam alapadam!!! adoi.. ni pom lagi satu.. sape yang tak tahu isu nie aku xtaw la nak cakap ape kan. satu isu yang sudah pasti menjejaskan imej seluruh ummat islam di Malaysia bahkan seluruh ummat islam seluruh dunia. datuk ade terbaca dal...
 ·  Translate
HAHAHAHA.. zam zam zam alapadam!!! adoi.. ni pom lagi satu.. sape yang tak tahu isu nie aku xtaw la nak cakap ape kan. satu isu yang sudah pasti menjejaskan imej seluruh ummat islam di Malaysia bahkan seluruh ummat islam selu...
1
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
 
mcm2 hal la org politik nih...
satey satey satey!!! HAHAHA.. xlame lagi akan ada prk kajang.. yang nie ckp mcm nie... yang tu ckp mcm tu... pening kepala deng... hmmm.. ape pom... pandai2 lah nilai sendri yer... pisstt... pastikan dr azizah menang ye... hahahaha
 ·  Translate
satey satey satey!!! HAHAHA.. xlame lagi akan ada prk kajang.. yang nie ckp mcm nie... yang tu ckp mcm tu... pening kepala deng... hmmm.. ape pom... pandai2 lah nilai sendri yer... pisstt... pastikan dr azizah menang ye... ha...
1
Mohd Aminuddin's profile photodaus7891's profile photo
2 comments
 
hahahha.. mlas akuuuuuuuu! mkn seko!
Add a comment...

Mohd Aminuddin

Shared publicly  - 
1
Add a comment...
People
Have him in circles
20 people
Farish Fahmi's profile photo
Azman Masturi's profile photo
a s faezzah Ibrahim's profile photo
izad izuddin's profile photo
eyak jerry's profile photo
Muzameer Muahmad's profile photo
Awang Ayahtullah's profile photo
Links
Basic Information
Gender
Male