Profile cover photo
Profile photo
safura ghasali
13 followers
13 followers
About
safura's posts

Post has attachment
read..read...
Assalamualaikum...(^_^) Kembali setelah kian lama menyepi di sini..bukan taknak menyambung coretan di sini namun kekangan internet dan sebagainya (lebih kepada penat travel setiap hari dr rumah ke tempat keje kot) menghalang diri ini dari berkongsi cerita s...

Post has attachment
TURKI: HARI KE 7 & 8 DI ISTANBUL
Assalamualaikum..(^_^) Entry kali ni
lain dari yang lain sebab aku akan cerita untuk 2 hari terus memandangkan
hari-hari terakhir banyak dihabiskan di Istanbul. Jadi, ada baiknya aku
gabungkan je hari ke 7 dan hari ke 8. Lawatan hari ke
7 ni bermula seawal ...

Post has attachment

Post has attachment
TURKI: HARI KE-6 DARI KAPADOKYA KE ANKARA
Assalamualaikum..(^_^) Setelah menginap 2 hari di Kapadokya, pagi
ini kami akan mendaftar keluar untuk meneruskan perjalanan ke Ankara. Untuk pengetahuan
korang semua, Ankara adalah ibu negara Turki. Ramai yang menganggap Istanbul
adalah ibu negara Turki te...

Post has attachment
TURKI: HARI KE-5 DI KAPADOKYA
Assalamualaikum..(^_^) Bangun pagi ni memang terasa tenang sebab
tak payah kemas barang macam hari-hari sebelum ni sebab kami masih akan
bermalam di sini. Lawatan kami hari ni pun lebih kepada tempat-tempat yang
berdekatan dengan hotel je. Tempat pertama ka...

Post has attachment
TURKI: HARI KE-4 DARI PAMUKKALE KE KAPADOKYA
Assalamualaikum..(^_^) Hari ke-4 ni berjalan seperti hari-hari
sebelum ini yang mana lepas makan pagi kat hotel, kitorang daftar keluar dari
hotel Richmond Thermal.. (Richmond Thermal Hotel) (berhadapan hotel dan berlatarbelakang Pamukkale) Mengikut perkira...
Wait while more posts are being loaded