Profile

Cover photo
Verified local business
NEW ENGLAND TIRE Car Care Centers - Attleboro
Tire Shop
Today 7:30 am – 6:00 pm
3 followers|69,926 views
AboutPostsPhotosVideos
Contact Information
Map of the business location
44 N Main St Attleboro, MA 02703
44 North Main StreetUSMassachusettsAttleboro02703
(508) 222-0367newenglandtire.com
Tire ShopToday 7:30 am – 6:00 pm
Monday 7:30 am – 6:00 pmTuesday 7:30 am – 6:00 pmWednesday 7:30 am – 6:00 pmThursday 7:30 am – 6:00 pmFriday 7:30 am – 6:00 pmSaturday 8:00 am – 5:00 pmSunday Closed
Our Attleboro location is conveniently located on Exit 5 off of Interstate 95. We are across the street from the Attleboro YMCA and Attleboro Public Library, and are close to the Attleboro Courthouse and Train Station.

We are a full service location, prepared and equipped to meet all of your automotive needs. Carl Kazen Jr. is our manager, and describes his staff as being “overly awesome”. Since the Kazen family owns New England Tire Car Care Centers, Carl has grown up around the automotive industry and has over 20 years of experience.

Our friendly master ASE certified technicians offer a lifetime of experience specializing in: oil changes, brake repair, transmission services and tire services. See why we are Attleboro, MA’s most trusted source for auto repair and service needs. Schedule an appointment today!
Google+ URL
People
Have them in circles
3 people
King Kar's profile photo
Sherry Wang's profile photo
Eric Jin's profile photo
Write a review
Review Summary
3.1
10 reviews
5 star
3 reviews
4 star
No reviews
3 star
No reviews
2 star
3 reviews
1 star
3 reviews
"I bought 4 new tires and was told it was one they always had in stock."
"The people who work there are knowledgeable and friendly."
"They went to another location to get the tires but 1 hour turned into 3."
Photos
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Scrapbook photo 6
Upload public photo
Your Activity
All reviews
Joe Rizzoti
a month ago
The first time I went there was great. I got a inspection, got a couple of things fixed, they did a good job and gave me a great price. Every time since then... not so much. They do the same job but call it 'premium' and charge four times as much (without asking if thats what you want, of course). And the car comes out worse than it did when you were paying less. Honestly, I'd avoid this place. It seems completely hit or miss on what they will charge you and the quality of work. There are plenty of mechanics so do yourself a favor and find one that doesn't play games like this.
• • •
Ryan Mann's profile photo
Ryan Mann
a month ago
NE Tire Owner and Employees care about their business and most importantly their Customers. Received a faulty battery $150 installed. They picked it up and replaced at no charge. Both my vehicles get their TLC @ NET.
Christina Viveiros
10 months ago
Not happy. I bought 4 new tires and was told it was one they always had in stock. I scheduled an appointment and after taking off my old tires they tell me they don't have the ones I asked for in stock but they could give me something else for a little less money. I did my research and knew what I wanted. They tried the bait and switch but I refused. They went to another location to get the tires but 1 hour turned into 3. They honored a competitors price so I would have gave them 3 stars but the car is shaking and they made it sound like I was crazy when I called to report it. My husband called and they made an appointment to bring it back. Rude and a waste of time.
• • •
D FK
2 years ago
Just moved to MA so I needed a MA inspection sticker, and I had a message saying a light bulb was out. Brought my car in to New England Tire Care Center, asked them to replace the bulb and give me an inspection sticker. While I was in the waiting room, the attendant told an elderly lady she had too much play in her tie rod and it needed to be replaced. When he came back out to me, surprise surprise, my tie rod needed to be replaced. The only problem with that is that I JUST HAD IT DONE 2 WEEKS AGO! Told him to forget it and give me my car back. They charged me $30 in labor to replace a $7 light bulb. WTF? DO NOT trust these people.
• • •
Response from the owner - a year ago
I apologize for the poor experience at this location. Please, send me an email directly to info@newenglandtire.com as I would like to make this right with you.
Tom Yaz's profile photo
Tom Yaz
in the last week
The owner said i needed a lightbulb for my license plate in order to get an inspection sticker. truth be told. I just came from the dealership to get a oil change and all point inspection and the bulb worked 45 mins before. The lightbulb was on the night before also. They were real nasty and berating to me when i went back in to talk to them about this. They told me they would refund my money and take the bulb back out of the car. These are absolutely terrible business people. I am new to the neighborhood and wanted to support a local business and THIS element is what i encounter? I can't even drive past this shady place without thinking about the terrible transaction /interaction i had with them. THE PRICE OF THE LIGHTBULB WAS $13.99
• • •
Response from the owner - in the last week
I apologize that you feel upset with your experience. The state of Massachusetts requires all lights to work on a vehicle for state inspection. Light bulbs burn out every second of everyday and can happen at any time. That is why we gave you the option to not inspect the vehicle and you could bring it back to the dealer or have the light bulb replaced anywhere else and then we could pass your vehicle. We wouldn't risk the reputation of this family business over $2.99 which we gladly refunded you already.
Rachel abomb's profile photo
Rachel abomb
11 months ago
I've been a customer here since 2010 when I moved to the area. They have always been excellent at getting you in right away when you have a problem. If something is wrong with their repairs they always take care of it quickly. Prices are pretty standard but they always try to get you parts for the best price. Service is very good they take the time to discuss your car with you in depth and patiently explain your issue and options. First time I went there my SUV transmission as acting up a little, the guy suggested servicing the system might save money and get more time out of it. That worked out well and saved me a bunch, great place!
• • •
rob p
10 months ago
I do not trust my truck with anyone else. The people who work there are knowledgeable and friendly. In response to the other reviews-- working on cars and diagnosing them is a really annoying process. One of the commentors mentioned that New England Tire said tie rod had been replaced. Yet, commentor said he had already replaced the tie rod elsewhere, and suggested that New England Tire was lying. It should be noted that cars have two tie rods, and you may have only replaced one. You probably learned that when you inspection sticker expired. Another commentor mentioned the battery draining issue. Given what was happening with your car, that the battery was draining, it was natural for the diagnostics to guess that it was your battery or alternator, as those are the parts that TYPICALLY fail on a vehicle. They probably got thrown off when none of these parts solved the problem, and then guessed that maybe the part fromn the manufacturer was bad. A drain from the radio is not somewhere you would usually look to solve the problem. Replacing the parts was part of the diagnostics to find the issue. Unfortunately, this is the way some car problems are solved.
• • •
A Google User
3 years ago
My vehicle kept dying. If I left if for a day or more, it wouldn't start without a jump. The battery was replaced. Problem wasn't solved. They replaced the alternator. Problem wasn't solved. Replaced the battery again. Problem wasn't solved. Replaced the alternator again. Problem wasn't solved. THEN they ran diagnostics and found a drain coming from the radio. They tried to sell me a new radio but I told them to just unplug the thing. When I complained about having to pay $1000 to unplug the radio they said the alternator was going and had to be replaced. I've been told from three different sources that isn't the way it works. Alternators work or they don't work. There is no guage for wear and tear. Lying to me was the last straw....not going back
• • •
Response from the owner - a year ago
As the owner, of New England Tire Car Care Centers, I want to apologize for your experience at this location. I assure you that it is always our goal to meet and exceed expectations, if you would like to send me an email or give us a call, I would love to make this right with you.

Stream

Have them in circles
3 people
King Kar's profile photo
Sherry Wang's profile photo
Eric Jin's profile photo

NEW ENGLAND TIRE Car Care Centers - Attleboro hasn't shared anything with you.

People are more likely to share with you if you add them to your circles.