Profile cover photo
Profile photo
Norizan J
271 followers -
Ohsem!
Ohsem!

271 followers
About
Posts

Post has attachment
Resepi: Kek sarang semut tanpa semutnya
Assalamualaikum... Tahun baru tanpa entri.. terasa sunyi sepi pulak.. maka kita main masak-masak je la ye. Sambil-sambil ingat balik kekdah memasak (bajet chef taraf lima bintan g ekeke) yang dah berbulan-bulan tak praktis kehkehkeh. Meh kita semak resepi K...
Add a comment...

Post has attachment
Salam 2016 | Dilwale | Friend Request | The 5th Wave
Assalamualaikum... Sinaran matahari 2016 memancar-mancar teriknya. Bagaikan baru terjaga dari lena, tuan empunya blog tiba-tiba terasa nak mengetik keyboard hari ini. Haha propa sangat bajet penyair di musim bunga. Terasa cepat betul masa berlalu ye, diam t...
Add a comment...

Post has attachment
Fesyen Casual Wanita Hamil.. ohlala..
Assalamualaikum.. Suka nau tengok kengkawan yang tengah
mengandung tu pakai baju mengandung. Macam comel bebeno, kiut miut, gojes! Tapi
berbeza dengan wanita lain, wanita mengandung memerlukan koleksi pakaian yang
benar-benar selesa dan diperbuat daripada f...
Add a comment...

Post has attachment
Fesyen Kasual Wanita Hamil.. ohlala..
Assalamualaikum.. Suka nau tengok kengkawan yang tengah
mengandung tu pakai baju mengandung. Macam comel bebeno, kiut miut, gojes! Tapi
berbeza dengan wanita lain, wanita mengandung memerlukan koleksi pakaian yang
benar-benar selesa dan diperbuat daripada f...
Add a comment...

Post has attachment
Selesai sudah!
Assalamualaikum... Diam tak diam, rupanya dah berbulan-bulan jugak tak menulis kat belog ni. Dari musim panas, musim suam-suam kuku membawa ke musim jerebu, sekarang dah masuk musim hujan apa pun tak dok huhu. Sibuk? ermm... entah la.. orang kate masa tu ka...
Add a comment...

Post has attachment
Resepi: Nasi Tomato senangnyeee...
Assalamualaikum.... Bulan Ramadan ni memang bulan rajin nak masak, sebab bila beli kat Pasar rasanya tak seindah rupanya. Buat mengurangkan pahala puasa pulak bila beli, makan tak habis di tambah pulak dengan mulut potpetpotpet mengata orang yang jual tu hu...
Add a comment...

Post has attachment
Resepi: Puding Milo-Oreo Kasih Sayang
Assalamualaikum... Setelah lama menghilang, hari ini chef NR kembali dengan resepi vavavoom sempena bulan Ramadan ni.. Oke ke tidak intro chef hari ni.. kekeke..  Menu hari ini kita kategorikan sebagai desert aka pencuci mulut. Nak buat senang je tapi memer...
Add a comment...

Post has attachment
Ahlan Wasahlan Ya Ramadan
Assalamualaikum... Tak terasa cepatnya waktu berlalu.. Terasa semakin jauh meninggalkan jejak-jejak yang tak mungkin akan kembali. Putaran masa membawa Ramadan sekali lagi menjenguk kita. Ahlan Wasahlan YA Ramadan. Selamat datang Ramadan. Welcome Ramadan 14...
Add a comment...

Post has attachment
Berita kepada kawan
Assalamualaikum.. - Bertenanglah menghadapi ujian, kerana ujian itu pasti akan ada jawapan, setelah mana kesukaran yang kita lalui dalam kehidupan, masa akan memberi jawapan - ....Semoga kita semua terus tabah, sabar dan redha.... #PrayForMalaysia #PrayForS...
Add a comment...

Post has attachment
Ada apa dengan Taman Saujana Hijau
Assalamualaikum... Pagi-pagi hari di hujung minggu, biasanya korang buat apa? tidur zzzzzz sampai ke tengahari, bangun-bangun jek perut terasa lapar, mandi pi carik makanan. Zap zap dah pukul 2.00 petang. Pergh.. setengah hari dalam hidup habis macam tu aje...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded