Profile cover photo
Profile photo
syakirah jf.
About
Communities and Collections
View all
Posts

Post has attachment
Bila Allah Datangkan Sinar
Assalamualaikum , sekarang rasa macam nak berbahasakan diri ni aku pulak hehehe dengan blog yang berhabuk ni ... so kita pun jadi nak berubah kuikuikui .. ok jom kita mulakan . Waktu diploma ni banyak experience yang aku dapat hmhm tapi persoalannya adakah ...
Syakirahjf.: Bila Allah Datangkan Sinar
Syakirahjf.: Bila Allah Datangkan Sinar
littlesnorlax.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Give Away Hadiah Misteri dari ASTraveler!
Assalamualaikum, Klik banner utk join :D
Add a comment...

Post has attachment
FACE MASK GIVEAWAY by Asyiqin89 (5/9)
Click banner to join 😊 Sya suka mask ni 😍
Add a comment...

Post has attachment
Jom Cantik dengan The Junni Skincare πŸ’•
Assalamualaikum , Hai tengok tajuk pon kita dah tahu nak cerita apa 😍, pasal kecantikan πŸ˜‰bagi sesiapa yang tak tahu lagi produk The Junni Skincare ini, meh Sya cuba cerita serba sedikit mengenai produk ini. Untuk pengetahuan korang, produk The Junni Skinc...
Add a comment...

Post has attachment
Give Away Topup by Makbapakkauhijau (20/8)
Click banner to join :D (10/8/2017 - 20/8/2017)
Add a comment...

Post has attachment
Join this guys <3
giveaway
giveaway
annahariri.com
Add a comment...

Post has attachment
Giveaway Ogos 2017 by www.aerillhassan.com
Assalamualaikum dan salam sejahtera Giveaway Ogos 2017 by www.aerillhassan.com bermula pada jam 12.00 malam 10 Ogos 2017 sehingga 11.59 malam 30 Ogos 2017 . Menawarkan pelbagai hadiah yang lumayan dan menarik untuk dimenangi oleh para peserta. Semua blogger...
Giveaway Ogos 2017 by - Syakirahjf.
Giveaway Ogos 2017 by  - Syakirahjf.
littlesnorlax.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Planner Giveaway by Eeca Shyaa
Click banner to join 😊
Add a comment...

Post has attachment
Merdeka Giveaway By penselduabee.blogspot.com
Click banner to join 😊
Merdeka Giveaway By - Syakirahjf.
Merdeka Giveaway By  - Syakirahjf.
littlesnorlax.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
AIDILFITRI GIVEAWAY BY FAYE AND FRIENDS
Click banner to join 😍😍😍😍 SERAMAI 32 PEMENANG DICARI!!! 3/7/2017 Β HINGGA Β  3/8/2017 Β SEBULAN TUUUπŸ˜™ GOODLUCK! Tag : 1 | 2
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded