Profile cover photo
Profile photo
Asrien Nur
46 followers -
Mula kata-kata, akhir dengan cinta
Mula kata-kata, akhir dengan cinta

46 followers
About
Posts

Post has attachment
tqnicky
aku tahu suatu hari kita tak mungkin brsama...kau dgn hdup kau, aku dgn hidup aku tapi aku janji dgn dri aku sndiri, aku akan balas semua budi kau slama ni...jika suatu hari nanti kita sudah tidak bersama, halalkan semuanya.... aku janji akn bayar balik den...

Post has attachment
**
sekarang dalam bank ada RM 100, datin suruh beli cat nk cat rumah lagi.. keta rm420, insurance rm150. bill phone rm150... nk bg datin duit lagi... nk guna fb ads pon xde duit... seandainya duit tuh dpt turun dari langit.... ya ALLAH sesungguhnya aku tak kua...

Post has attachment
i stress
stressnya rasa bila orang mengharapkan yg terbaik dari aku...  seorang wanita yg berjaya wanita yg cantik wanita yg boleh buat semua benda walhal aku tak tahu untuk melakukan apa2 kepakaran dan kemahiran ku bukan bidang ini aku tak pandai design  aku juga t...

Post has attachment
sebenarnya ......
sebenarnya takut kan nk buat keputusan... takut dikejar tak dapat, dikendong berciciran dah ada takot terlepas, yg tiada takut melepas sebenarnya itu kann.. takut untuk berdepan dengan realiti sama ada realiti yg seindah fantasi atau pahitnya realiti sebena...

Post has attachment
**
aku pernah kehilangan cinta dan kali ni, aku takkn benarkan aku kehilangan cinta lagi..walau ianya sukar akan aku buktikan sesuatu...

Post has attachment
**
bukannya merajuk tapi hanya berkecil hati dgn bbrapa perkara..sampai satu masa hati ni jadi tawar dgn cinta....malas nk bercinta, susah senang aku sendiri yg tanggung.... hati ni mcm xde bnde nk jaga da....die hancur pastu cmtum balik pastu hncur then bergi...

Post has attachment
kemungkinan
Andainya dia jodohku, kau dekatkan dia pdaku... bukan aku tak berusaha untuk menjauhkn dri, tapi aku dah cuba jauhkn dri dari dia... pasrah kali ni... cuba untuk nekad, andai die kembali merayu jgn berpaling lagi...hmmm serius tak boleh, jujur katakan aku s...

Post has attachment
business cinta
kite belajar dari pengalaman.... macam mana cinta ni membunuh jiwa, mcm mna cinta ni buat kita lebih bersemangat dan mcm mne cinta ni buat kita lebih kenal erti hidup.... cinta bukan sahaja kau sayang aku, aku syang kau....tak, cinta ni mnyeluruh... bila sa...

Post has attachment
**
kadang2 rasa give up nk teruskan hubungan ni, timbul rasa menyesal dalam diri, timbul rasa bersalah..terkadang rasa sayang sngt. perlu ke kita ketepikn prasaan org lain, prasaan org yg saygkn kita semata mata utk perthankn cinta ni....

Post has attachment
**
aku cinta padamu meski ku bukan yg pertama dihatimu tapi cintaku terbaik untukmu meski ku bukan bintang dilangit tapi cintamu yg terbaik
Wait while more posts are being loaded