Shared publicly  - 
 
A neutron walks into a bar and asks how much for a drink. The bartender replies “for you, no charge”.
1251
253
Antonio Rowe's profile photoColton Morris's profile photoRaven Thames's profile photoMehdi Zakaria Benadel's profile photo
226 comments
Translate
 
That means, if a electron walks into the same bar, it will receive instead of pay?
 
If neutron go for a drink together with proton, how is the rate?
 
whahahaha genious dude! i like you
 
I answered that with a google+ action
BAG GAB
 
+Sheldon Cooper did you hear the one about the Talk of the Nation segment that talked about science comedians?
 
Used it several times as an SMS Joke. Awesome. ;)
Love Sheldon Cooper's character on the show.

Vivek
 
na...the bartender should reply..sir,there is no need to drink..becoz u would still remain neutral....lolxx
 
The bartender says, "Sorry. We don't serve particles faster than light in here."

A neutrino walks into a bar...
 
Lol sheldon rocks
 
G+ and FB are the Special-Olympic games of social networking: we only have positive reinforcement. Give a dislike, damn it! LOL! (exit soapbox stage left)
 
we need a dislike or -1 button...it annoys me...
 
Two atoms are sitting in a bar. One says to the other, "I think I've lost an electron." The other asks "Are you sure?" To which the first replies, "I'm positive."
 
its not on star world any more...
 
+sam kerr I think I'm going to flag you for inappropriate content! (jk - LOL)
 
lol thats the thing im not sure...:/
 
A but it would be charged if it was a parallel neutron! Muhahahahah! 
 
An iced venti quad mocha is a good thing...
 
Two atoms were walking across a road when one of them said, "I think I lost an electron!" "Really!" the other replied, "Are you sure?" "Yes, I 'm absolutely positive." ;-)
 
Half the time he will only stay around for 10.25 minutes!
 
HAHAHAHAHA!!!!!!
sooooo not funny but cos it's you!
 
There really should be a "groan" button next to the +1.
 
should have a different job if he can identify a neutron at first glance.
 
I DONT GET BUT AN ELECTRIC CHARGE MUST HAVE SOMETHING TO DO WITH IT
 
A neutron has no electrical charge. :-)
 
I can identify an idiot at first glance.
 
Mr. Parsons, you guys are doing an amazing job on your show. The acting is far superior than the "norm", and I never fail to be dumb-founded at how you can EVER remember most of those lines and spit them out without hesitation...AMAZING ACTING on ALL of your co-actors parts also.
 
an idiot can identify me at first glance!
 
Hi I ❤ the big bang theory 
 
I love the big bang theory HIGH
 
I hope that idiot comment from Ken was not for me.
 
It was for Antonio's comment...idiot
 
Have a Starbucks coffee too and you can keep up
 
Then the Proton tips the bartender $100 for a glass of water. Bartender says "Are you sure you meant to give me this?", "Yes," says the Proton, "I'm positive."
 
Feels like were in an episode of M*A*S*H
 
Some parts are funny as hell...the rest, not so much
 
See...if you could write your own material, you can be in the conversation
 
Naw, I feel bad... I'm a dad of three little girls. Your pic gets me...sorry
 
I did write that? i'm confused now. The premise was stolen, i admit, but I think the way I worded it was a little different. Anyhoo, friendship accepted, lol.
 
I saw this on the show but Sheldon Cooper did the silly laugh he does after it. 
 
lol How about....the electron, he could only find trading posts. Silly I know. ;P
Translate
 
hahaah love the big bang sooo much knock knock penny knock knock penny knock knock penny' lol
 
Haha Nice always watch the big bang theroy
 
Luv Big Bang theory!!! Luvable geeks! <3
 
Sad really quarks always get stuck with the bill
 
Ahh.. nice one. :) I am such a nerd sometimes...
 
Ah, the classics never go out of style.
 
Took some time to sink in... Dang it now feel stupid.. Lol
 
The proton walks in to the bar and shouts "the drinks are on me." The bartender asks "are you sure?" The proton says "I'm positive."

The electron angrily refuses the free drink. The proton comes over and queries "Why so negative?"
 
lolage in the....college??!! i dont get the joke tho'?........
 
a neutron has no charge - it is part of what makes up an atom..
 
cool joke my science teacher told us this one to now i know where she got it from
 
Two hydrogen atoms walk into a bar. One says, "I think I've lost an electron." The other says, "Are you sure?" The first says, "Yes, I'm positive..."
 
This joke is older than Sheldon Cooper. That's not where she probably got it from.
 
Are sure? You don't seem very positive.
 
ha . In my condescending supreme nerd voice
 
Oh I forgot to laugh because your show isn't fucking funny.

Maybe if the internet had a laugh track to help...
 
hahaha... Bazingaaa...
 
Noone seems to be concerned that a drink (consisting of quite a number of neutrons among other particles) may be too much for the neutron. drink responsibly! ;-)
 
so in other words (according to Alex), the neutron inevitably gets wasted?
 
C sharp walked into a bar. Now he B flat.
 
Im almost emmbarassed tht i understand tht....... I feel like a geek since i laughed ;)
 
it is sad that i now get that
. :)
 
In 10.25 minutes he'll have be charged ;)
 
ihehehhhhhehhhhhehhhhhh (sheldon laugh)
 
Wow... Where's the "-1" button. :p
Translate
 
Shrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
 
The Heineken Uncertainty Principle says "You can never be sure how many beers you had last night."

Q: What did one uranium-238 nucleus say to the other?
A: "Gotta split!"

Anything that doesn't matter has no mass.

New product safety labels :
NOTE: Despite its appearance, this product is more than 99.99% empty space.
NOTE: This product may actually be nine-dimensional but, if this is the case, functionality is not affected by the extra six dimensions.
USE LIMITATION: This product cannot be guaranteed to function normally near a black hole.
READ THIS BEFORE OPENING: According to quantum theory, this product may collapse into another state if directly observed.
DISCLAIMER: Manufacturer is not responsible for loss should this product disappear into a wormhole.

And for the nerdiest nerds :
Heisenberg went for a drive and got stopped by a traffic cop. The cop asked, "Do you know how fast you were going?" Heisenberg replied, "No, but I know where I am."
 
ba-da-cha lol anyway yea i made a few like that:

whats the earlyest form of man that had bright colors?
(neonderthals)
whats a geologists pleasure?
(take work for granite)
a man talks to a electron and the electron yells at him whats his response?
stop being so negitive
 
A hydrogen atom walks into a bar and the bartender asks, "Where's your other proton?" The hydrogen atom says "He's got it."
 
my friend told me that joke but it funnier from the genious
 
a man walks into a bar ....














...ouch
 
That's the funniest thing I've heard all day! Sheldon is the Bomb!
 
So now we joke about inebriated subatomic particles, as if the current ills of rampant alcoholism weren’t enough…BAZINGA!
Translate
 
two neutrons walk into a bar. one says "i think i dropped something outside." the other one says "are you sure?" the first one says "yeah i'm positive."
 
LOL, YOU ARE THE MAN... I SAY HI, FROM EL SALVADOR
 
a higgs bosun walks into a church and the preist orders him out the higgs replies but sir how can you have mass without me
 
Very funny Sheldon. You're funny.
 
I love you SHELDON COOPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
haha cause netrons dont have positive OR negative charge
Translate
Translate
 
lol i'm learning about atoms in science, so my friend and I won't stop telling tht joke!
 
What does it mean? i dont understand ?
 
a neutron is a non-charged atom thus it is neutral and is a neutron
 
a neutron isn't an atom
it is one of the things that makes up atoms
and it has no charge unlike the electron which has a positive charge and electrons which have negative charges
 
you said an electron has a positive and negative charge. check your comment.
The positively charged one is called a proton
 
??? o_O what was this jokes point?
 
Oh! Are u a male or female? How old are u?
 
? I don't think I can on my phone. Iz tony ur real name?
Add a comment...