Profile

Cover photo
Alvin McClendon II
Lives in 4Gville
AboutPostsPhotosVideos+1's

Stream

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
Gone for a minute...... I'll be back tho
11
Michael Best's profile photomariana revuelta's profile photo
2 comments
 
Jajaja ?
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
5
1
Lataleo Harris's profile photoAlvin McClendon II's profile photoRohan Blake's profile photo
2 comments
 
Bruh lol. Who you tellin?! Classic shit man
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
I was in motion when I took this shot. It's also super cropped. I think it looks decent after some editing. Almost like a painting #GalaxyS6 #GS6
23
Alvin McClendon II's profile photoJeCori Banks's profile photoEddie Junior (Oblivion)'s profile photo
23 comments
 
LMAO +JeCori Banks I'm on a Game of Thrones kick right now lol  Was changing my name to "Your Grace" lol
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
I can't get past it lol. Got to remember millennial babies are 15 years old.......... #TimeFlies
53
2
Nic The MFing Tech Guy's profile photoBianca C's profile photoReggie Hillery's profile photoNaKeesha Joie Hayes's profile photo
9 comments
 
Me too
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
May day.... Goodnight folks
 
And still the undisputed.... 
22 comments on original post
11
Jonathan Franklin's profile photoRoderick Omari's profile photoAlvin McClendon II's profile photoKarl Reece's profile photo
18 comments
 
Stop you'll bitchin!! Don't like mayweather he's a asshole,but he is a great fighter.
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
Chicken quesadillas.... Probably my favorite dish from the cafe at my job.
51
Rob Watkins's profile photoDerrick Charles Hipp's profile photoWilliam Anderson III's profile photoEddie Junior (Oblivion)'s profile photo
7 comments
 
Wow the cafe at your takes EBT?
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
It's very rare I go back to an older device once I move on and also had a bad experience with their customer service.... But for the time I had it I enjoyed it. Gonna use this one for a bit #OnePlusOne
7
Carlos R's profile photoLataleo Harris's profile photoThien Cao's profile photoPenny Fletcher's profile photo
22 comments
 
This whole post seems like a big group hug!!! The oneplus is one of the few phones that has eluded me. 
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
And Freeway
 
Damn I never thought is see Jay-Z, Young Gunz, and Beanie Sigel on the same stage again. Jay at the Tidal ‘B-Sides' Concert.
10 comments on original post
15
2
Nic The MFing Tech Guy's profile photoSho' Nuff's profile photoWilliam “money” Jones's profile photoKhamani Barron's profile photo
8 comments
 
+Bianca C He's a business.. Man.
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
44
2
Scott Miller's profile photoTrevor D (笑い男)'s profile photoThayne Christiansen's profile photoTrevor Brooks's profile photo
8 comments
 
lol, thankfully. Was my go to on windows. Now I just use whatever is included in my Manjaro install..
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
14
Jeffrey Moore's profile photoEddie Junior (Oblivion)'s profile photo
2 comments
 
I want to slice your face off with a light saber Alvin.
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
Yeah the fight was pretty bad. Ppl act like Floyd ain't been fighting like this for years tho lol. Tap dancing. This fight went exactly like I thought it would. *Shrugs* 
25
Rafael Lopez's profile photoChris Sullins's profile photoAli M.'s profile photoLarry Harden's profile photo
8 comments
 
Ido not like boxing 
Add a comment...

Alvin McClendon II

Shared publicly  - 
 
Pulling for Money May....
12
Ali M.'s profile photoNic The MFing Tech Guy's profile photoChris Sullins's profile photoEddie Junior (Oblivion)'s profile photo
4 comments
 
Lame
Add a comment...
Story
Tagline
They call me CHEVY...
Introduction
Huge Android fan. Im also a networking student just trying to finish college. I'm just an all around average dude. Love Chevys, anime, photography, comic books, wrestling, video games, sports, computers, shoes, art, drawing, all kinds of music, and all types of TV shows

Gamertag & PSN: "GameBoyColords"
(Gaming took a huge backseat to life but I still try to get it in)
Bragging rights
My little brother Calvin could never beat me in Mario Kart lol ... (He's my brother and best friend, great combo)
Basic Information
Gender
Male
Birthday
October 22
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
4Gville
Previously
Augusta, GA - Atlanta, GA - Columbus, GA - Stuttgart, Germany - Mainz, Germany - Cant remember all
Contact Information
Home
Email
Work
Email
Alvin McClendon II's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
[root] Recently - Android Apps on Google Play
market.android.com

With Android 5.0 Lollipop's release, the recents view (multitask button) became overview, and instead of showing you only actually running a

Android System WebView - Android-Apps auf Google Play
market.android.com

Android WebView ist eine von Chrome bereitgestellte Systemkomponente, die Android-Apps die Anzeige von Webinhalten ermöglicht. Diese Kompone

Google PDF Viewer
market.android.com

PDF Viewing is now available directly in Google Drive. For environments where this cannot be deployed, Google PDF Viewer offers the same cap

BLACK FLEX - Icon Pack
market.android.com

BLACK FLEX! Blacked-out two-tone flex effects and vibrant colors make multi-dimensional icons, wallpaper, bonus widgets, with full multi-lau

StackSocial
plus.google.com

Apps + gear to make you better, faster, more awesome.

Messenger
market.android.com

Blijf in contact met vrienden en familie. Messenger van Google is een communicatie-app waarmee u sms- en mms-berichten kunt verzenden naar e

Brain Wars (ブレインウォーズ)
market.android.com

◇◆世界初!リアルタイム対戦型の脳トレが登場◆◇世界中のプレイヤーとお互いの脳力を競い合おう! 臨場感のあるリアルタイム対戦で白熱するバトル! 対戦ゲーム好きの方はもちろん、パズル、クロスワード、数独などの頭脳系ゲーム好きの方から大絶賛!▼ルールは簡単・シンプルな脳トレで相手とス

Month: The Calendar Widget
market.android.com

LAUNCH SALES: OFF 60% FOR A LIMITED TIME!Month es una colección de bonitos y útiles widgets de calendario.Mira tus eventos, los cumpleaños d

Hangouts Dialer
market.android.com

Now call any phone number in the world from your Hangouts app using your data connection. Download and install the Hangouts Dialer to activa

LocalCast (Media 2 Chromecast)
market.android.com

Get your media on the TV with LocalCast!Features:☆ Cast movies, pictures, videos and PDFs ★ ... from your device, Google Drive, Google+, Dro

Snow Breeze CM11 Theme
market.android.com

Snow Breeze ThemeSnow Breeze is a flat theme with android L inspired elements thruout the system. a few key apps have been turned Holo White

Moje trasy
market.android.com

Moje trasy rejestrują ścieżkę, prędkość, odległość i wysokość podczas chodzenia, biegania, jazdy na rowerze i innych czynności wykonywanych

nowPaper
market.android.com

Introducing nowPaper: An intuitive application designed to allow easy access to Google Now Inspired Wallpapers. With nowPaper, you can apply

Google Text-to-Speech
market.android.com

Google Text-to-speech powers applications to read the text on your screen aloud. For example, it can be used by: • Google Play Books to “Rea

"Ain't got time" watch face
market.android.com

"Ain't nobody got time for that!" Update your watch face with Sweet Brown's popular animated GIF.NOTE: This application is intended to be us

HALO)))
market.android.com

THIS APP IS NOT HALO ITSELF!!This is a simple convenience function for those who want to launch any app in floating mode on the Paranoid And

Facets
market.android.com

Get 365 unique pieces of art on your device as high resolution wallpapers!Facets delivers every piece from Australian artist Justin Maller's

Wallbase HD Wallpapers
market.android.com

This is an Android client for the amazing wallpaper website Wallbase. Features include: ✓ Browse, set and save over 1 million HD wallpapers

Cyanogen Gallery
market.android.com

With so many ways to store photos, keeping track of them all can get frustrating. Gallery is your new place to manage images and video regar