Profile cover photo
Profile photo
farah hassan
164 followers -
HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG KALAU TAK NAK ORANG SUSAHKAN KITA
HIDUP JANGAN MENYUSAHKAN ORANG KALAU TAK NAK ORANG SUSAHKAN KITA

164 followers
About
Posts

Post has attachment
**
Bismillahirahmanirrahim Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh... 6.11.2016 Aku kerja shift pagi...lepas hantar anak pergi rumah baby sitter aku pergi kerja macam biasa..cuma hati dok teringat nak balik ziarah ayah bila ada ruang masa...sedangkan memang ...
Add a comment...

Post has attachment
27 Ramadhan 1437H
Lagi beberapa hari Ramadhan akan tinggalkan kita... Sempat lagi ke kita nak bertemu ramadhan tahun hadapan Rahsia yang hanya Allah sahaja yang tahu....Allahu.. Cepat sangat masa berlalu...cepat, cukup cepat...rasa baru semalam melangkah masuk Ramadhan tapi ...
Add a comment...

Post has attachment
**
" Segmen Blogwalking #1 by www.syahidahfadilah.com " assalamualaikum...kawan-kawan jom join segmen ni jom...join segmen sambil jalan-jalan tambah kenalan dan kawan
Add a comment...

Post has attachment
**
Assalamualaikum Ni 24.6.2016 punya cerita...hehe. Berbuka bersama berdua sahaja untuk pertama kali untuk ramadha tahun ni...hehehe...masing-masing kerja n kalau berbuka sekali pon dengan family...acctually Farah bukan jenis seorang yang romantik dan Allah k...
Add a comment...

Post has attachment
**
Assalamualaikum...dah lama tak update blog..bukan kata bersawang dah ni tapi dah tahap naik hutan belantara dah...hahaha..sebenarnya entry kali ni nak luahkan rasa rindu kat budak boolat ni..sekarang dak cakap pandai ni kat kampung mungkin sampai lepas raya...
Add a comment...

Post has attachment
APAKAH MAKANAN YANG DISYORKAN SELEPAS KELAHIRAN?
Meskipun anda suka memanjakan bayi anda dengan belaian dan ciuman sayang jangan lupa untuk makan denga teratur pada setiap masa. Diet yang seimbang memberi anda dua kebaikan dengan serentak, pertama menguatkan badan dan ke-2 mengurangkan berat badan anda. R...
Add a comment...

Post has attachment
SHAKLEE TIDAK DIUJI KEATAS HAIWAN
Shaklee Corporation aktif menyokong pembangunan, penggunaan dan kelulusan ujian alternatif selain yang dilakukan ke atas haiwan di seluruh dunia. Sebagai polisi kami, Shaklee Corporation menentang dan tidak menjalankan apa-apa ujian haiwan terhadap mana-man...
Add a comment...

Post has attachment
TANGGUNGJAWAB SOSIAL
Shaklee berhasrat untuk mendekati dan mempertingkatkan kehidupan mereka yang kurang bernasib baik di samping menyebarkan kesedaran dalam kalangan masyarakat mengenai pentingnya keharmonian persekitaran dan kehidupan yang sihat
Add a comment...

Post has attachment
KEUNIKAN PRODUK SHAKLEE
Falsafah Produk Shaklee Sejak lebih 50 tahun, jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN t...
Add a comment...

Post has attachment
~ TAK KENAL MAKA TAK CINTA ~
TENTANG SHAKLEE Di Shaklee, kami percaya bahawa alam semula jadi mengandungi 1001 rahsia untuk kehidupan yang lebih lama, sihat dan produktif. Kisah kami bermula hampir 60 tahun yang lalu apabila Dr. Forrest C. Shaklee, dengan falsafah kehidupannya Living i...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded