Profile cover photo
Profile photo
Izma Qahiera
258 followers
258 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
ANAK ANGKAT PERTAMA (MININOVEL) SUDAH MUNCUL!!
            Dulu  tajuknya  HANYA  ANGKA. Disebabkan dah lama kena peram, jadi  saya  tukar tajuknya  untuk  lebih nampak  komersil.  Cewah! Komersillah sangat kan?      Kenapa  mini  novel? Sebab saya  ni  memang gelojoh.  Nak  tunggu  novel keluar  memang...

Post has attachment
BABY KEENAM DAH NAK KELUAR!!!
  Alhamdulillah.. akhirnya  baby ke 6 bakal  menemui  semua tak lama lagi. Mudah-mudahan percubaan pertama terbitkan buku  sendiri  membuahkan hasil.   Terima kasih pada yang banyak bagi  sokongan  pada  saya selama ini. So, pada  yang berminat  nak dapatka...

Post has attachment
HEY MR. SPOTLIGHT BAB 12
Dah tiga hari aku tak
nampak Raisya. Bohonglah kalau aku tak rindu. Padanlah dengan muka  aku. Kalau dah tahu  tak 
boleh tenang bila tak  tengok  muka 
Raisya  tu, kenapa luluskan cuti  dia? Sekarang apa  dah jadi?Nak pergi kerja pun rasa malas
sangat. Jar...

Post has attachment
HEY MR. SPOTLIGHT! BAB 11
Rasa berat
hati  nak ke  pejabat hari 
ini.  Bimbang kalau-kalau  Raisya  mengulangi 
soalan semalam.  Minta-minta  dia 
tak  ambil pusing  dengan apa 
yang dia  dengar  malam tadi. Aku  kena lebih banyak  bersabar 
dan lebih  berhati-hati  selepas 
ini. Be...

Post has attachment
HEY MR. SPOTLIGHT! BAB 10
Punggung ni dah naik
kebas. Aku paling tak suka kalau juruaudit nak datang buat lawatan. Macam-macam
fail perlu dikemaskini. Tak pasal-pasal abah pun turun padang hari ini. Habis
semua fail diselongkar. "Abah haus tak?"
Aku mencuri tumpuan abah. "Haus juga....

Post has attachment
HEY MR. SPOTLIGHT! BAB 9
Berkali-kali  aku  membelek jam. Lambat pula  Raisya 
datang hari  ini.  Takkan sakit perut  lagi? Atau mak dah bocorkan rahsia  aku 
dan Raisya  marah sampai  tak 
nak  datang kerja? Hish! Tak
mungkin.  Aku kenal  mak. 
Dia  seorang yang sangat  berpegang ...

Post has attachment
HEY MR.SPOTLIGHT! BAB 8
Hati  sedikit  berdebar. 
Sejak keluar  dari  rumah 
tadi  aku  masih tertanya-tanya  sendiri 
kenapa  Hazri  beria-ia 
sangat  nak jumpa  aku 
petang ini.  Ada perkara  penting 
katanya. Makin tak  sedap  hati  apabila  Hazri 
mengatakan  hal  ini 
berkait...
Wait while more posts are being loaded