Profile cover photo
Profile photo
kUcInG cOmEl
58 followers
58 followers
About
Posts

Post has attachment
Midterm
assalamualaikum . esok saya exam . nak cakap tu je . LOL . taklah . bukan itu aje . tapi nak mohon doa jugak dari kalian semua . tutup muka mohon doakan saya di permudahkan segala urusan untuk hari esok dan hari hari seterusnya . maaf juga andai ada salah...
Add a comment...

Post has attachment
berhabuk lagi
assalamualaikum... lamanya tak menulis . maaf . lama tak kembali . bukan apa , tapi masih sibuk mencari identiti diri . maafkan diri ini . sepanjang tak menulis ni , banyak perkara yang terjadi . selalunya aku akan luah kat sini . tapi buat ketika ini,  bia...
berhabuk lagi
berhabuk lagi
kucing-comel-gemok.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
kuat
Salam alaikum . J Heh . mood menulis tengah ada
sekarang ni . so , jadinya rajinlah nak menulis . Tajuk entri kali ni pulak kuat ?
eh . Ok . kuat ? siapa ? apa ? kenapa
? bagaimana ? hm. Beberapa hari je lagi dah nak
melangkah ke semester baru . huhu . cepa...
kuat
kuat
kucing-comel-gemok.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Lepas
Assalamualaikum . Lama sudah tidak mengupdate blog
. ku punya alasanku sendiri . eh ? Abaikan ... Termenung jap . renung masa depan
. haha . Ok . tajuk entri kali ni lepas .
lepas apa ? Lepaskanlah ... *buat gaya ala
ala penyanyi gitu* Haha . abaikan . sung...
Lepas
Lepas
kucing-comel-gemok.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
This is
Photo
Add a comment...

Berhabuk dah blog tu . Haihh .
Add a comment...

Post has attachment
Feelin' grumpy.
Add a comment...

Post has attachment
Sentap Loh
hm . the story begin . ceewaahh . haha . ok . lawak hambar . lama dah jugak tak menghapdet blog ni . hm . bukan apa . tapi busy sikit . hek eleh . selalu pon memang busy sangat la . tangan ke bahu.buat muka annoying ok lah . membebel bukan bukan pulak dah...
Add a comment...

Post has attachment
Having a bad day.
Add a comment...

Post has attachment
Woe is me.
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded