Profile

Cover photo
Klu Pilipinas
Worked at Traxx Records
Attended Pampanga High School
Lives in City of San Fernando, Pampanga
139,781 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
FYI: just to make it clear... i actually used the original beatles recordings.. i followed the song line up from stars on 45... 
the beatles stars on 45 sung by various artists not the beatles :) .. just love, no hate... peace! thank you!
2
deandoe aala's profile photo
 
ndi nga ako maka reply idol dugo ang ilong ko sa mga english nila pati yung iba kung ndi i translate di ko maiintindihan hehehehehe....salamat sa pag daan mo dito idol....
 ·  Translate
Add a comment...

Klu Pilipinas

Shared publicly  - 
 
I just competed in STAGE 1! I came 1st in my Ford Focus RS!

http://firemonkeys.com.au/downloadR3/
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
standing by... #DoulCi.net
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Hmmm.. That's Interesting? Chewbacca Rehearsing His Lines? Really??? :P
Anyway... Can't Wait For This Movie! ^_^
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Finally! Where Have You Been Lately Dear Maddi???
4
Add a comment...

Klu Pilipinas

Shared publicly  - 
 
Paligoy-Ligoy (The Dj Klu Remix) - Nadine Lustre
OMG! Gandang Nakakabighani! ♥ Hawig Kay Kathryn Bernardo Pero Please Lang Bawal Ikumpara... May Kanya Kanyang Talento Yung Dalawa! Kaya Agree Na Lang Kayo! Hahaha! So Wala Ng Paligoy-Ligoy Pa! Heto Na Si Idol Nadine Lustre! "Paligoy-Ligoy (The Dj Klu Remix)...
 ·  Translate
OMG! Gandang Nakakabighani! ♥ Hawig Kay Kathryn Bernardo Pero Please Lang Bawal Ikumpara... May Kanya Kanyang Talento Yung Dalawa! Kaya Agree Na Lang Kayo! Hahaha! So Wala Ng Paligoy-Ligoy Pa! Heto Na Si Idol Nadine Lustre! "...
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

Shared publicly  - 
 
I just joined DU Speed Booster's 1st Birthday Celebration! Join in for a chance to win a $25 Amazon gift card£¡ @DU Apps Studio http://dxurl.cn/duplay/anniversary
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

Shared publicly  - 
 
I just competed in STAGE 2! I came 1st in my Ford Focus RS!

http://firemonkeys.com.au/downloadR3/
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Wahahahahaha! Laugh Trip!!! Da Best Babalu!
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

Shared publicly  - 
 
Goosebumps!!! Yeah!!!
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Damn! I'm Getting Some Goosebumps! This Is The Eraserheads Sounds... The Guys Are Back!:)
 ·  Translate
1
Add a comment...

Klu Pilipinas

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
1
Add a comment...
Work
Employment
  • Traxx Records
    Disk Jockey
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
City of San Fernando, Pampanga
Links
Other profiles
Story
Tagline
Pampanga's Finest Dj & Traxx Records Baddest Dj!
Education
  • Pampanga High School
    1991 - 1995
Basic Information
Gender
Male