Profile cover photo
Profile photo
Maizun Abdullah
3 followers -
PENGEDAR SHAKLEE....SIHAT & MENAWAN DENGAN VITAMIN SETAP HARI...
PENGEDAR SHAKLEE....SIHAT & MENAWAN DENGAN VITAMIN SETAP HARI...

3 followers
About
Maizun's posts

Post has attachment

Post has attachment
cadangan pemakanan sunnah untuk wanita lepas bersalin
Assalamualaikum semua.... Bagi bakal ibu di luar sana mesti sedang tercari-cari produk apakah yang nak dibeli atau guna masa lepas bersalin nanti kan....terutama sekali bagi ibu yang baru nak menerima cahaya mata sulong kan....jangan risau ye bakal ibu...sa...

Post has attachment
VITA - LEA FOR CHILDREN
Assalamualaikum..... hari ni nak kongsi pasal vita lea untuk budak2 pulak..kenapa ye mesti kongsi? ye la...budak2 sekarang kan suka makan makanan yang tak berkhasiat macam jajan tu....jadi nak bagi nutrisi pada diorang kena la ambik multivitamin & mineral n...

Post has attachment
VIVIX SUPLEMEN ANTI PENUAAN
Setiap hari sel tubuh kita diserang hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA.Oleh itu, shaklee telah menemui dalam kajian klinikalnya yang menunjukkan ramuan aktif vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada...

Post has shared content
BAHAYA KEKURANGAN ZAT BESI
Apa Itu Zat Besi? ~ Zat besi adalah komponen utama dalam sel darah merah yang menghantar oksigen ke seluruh badan untuk memastikan kelangsungan hidup. ~ Kebanyakkan wanita hamil mengalami rasa letih, tidak sihat, emosi mudah terganggu dan tubuh lemah. Namun...

Post has attachment
TAMAR KOKO...JOM AMALKAN PEMAKANAN SUNNAH..
Assalamualikum...w.b.t pengumuman.....Mai Nutrisi Sihat juga ada membekalkan tamar koko yang sedapberasaskan buah kurma sekarang selain daripada produk kesihatan shaklee....tamar koko ni memang bagus untuk tenaga dan minda kita.... kenapa saya kata bagus? s...

Post has attachment
BISKUT KELAPA DELIMA
Bahan Utama:- 225 g tepung jagung (cornstarch)"Brown & Polson"* 150 g tepung gandum* 1/2 camca teh baking powder*(*disatukan dan diayak) 125 g gula aising 75 g kelapa kering, kisar halus 25 g serbuk badam 1 biji telur gred A (berat kurang lebih 60g sebiji) ...

Post has attachment
seri muka
Seri Muka BAWAHNYA 2 cwn pulut 2 cwn santan sedikit garam 1 camb tepung gandum (gaulkn semua & tanak) **mampatkn ATAS 3 cwn santan 1 cwn tepung gandum 3 camb tepung jagung 1/2 cwn gula (tp tepulang pd tekak msing2 ye) 2 biji telur ayam sedikit garam perisa ...

Post has attachment
aloe vera dan kencing manis
Kat rumah kita biasanya ada saje kan pokok aloe vera ni sebagai perhiasan....yang kita tahu hanya untuk buat facial kat muka...untuk melembapkan muka..tapi khasiatnya untuk penyakit kencing manis kita tak tahu....Untuk pengetahuan semua..... Pokok Lidah bua...

Post has attachment
Jom Try coklat chip cookies....
Famous Amos Chocolate Chip Cookies - ( Cookies Monster  smile emoticon  ) Bahan² 1 cawan gula kastor/halus - saya tukar dgn 1/2 gula perang  1 cawan gula perang  1 cawan mentega 1 cawan minyak 1 biji telur 1 sudu besar susu segar 4 cawan tepung gandum* secu...
Wait while more posts are being loaded