Andrew C Podst

A tak wyglądały Jasełka w naszej szkole
21.12.2018
19 Photos - View album

Apel z okazji 100 - lecia odzyskania niepodległości
15.11.2018
15 Photos - View album

Apel z okazji Dnia Edukacji Narodowej
14.10.2018
22 Photos - View album

W dniu 14 września odbył się w naszej szkole próbny alarm przeciwpożarowy. Po sygnale uczniowie, nauczyciele oraz pracownicy szkoły zebrali się na boisku szkolnym. Po sprawdzeniu obecności wszyscy wrócili do klas.
20.09.2018
11 Photos - View album

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego
PhotoPhotoPhotoPhoto
04.09.2018
4 Photos - View album

Uroczyste zakończenie roku szkolnego. Wręczenie świadectw z wyróżnieniem oraz nagród.
22.06.2018
70 Photos - View album

W tym roku szkolnym uczniowie naszej szkoły wyjechali na zieloną szkołę nad Bałtyk.
22.06.2018
89 Photos - View album

Aby tradycji stało się zadość , to i w tym roku wyruszyliśmy za granice naszego kraju, a nawet dalej, bo prom przywiózł nas aż na Sycylię. Pierwszym etapem naszej wycieczki, była Wenecja, gdzie zgodnie z tradycją, zwiedziliśmy na Placu św.Marka Bazylikę, odbyliśmy spacer wąskim uliczkami, a na dworzec wróciliśmy tramwajem wodnym. Pociągiem przejechaliśmy do Padwy, w której trasę zwiedzania zakończyliśmy w Bazylice św.Antoniego. Kolejnym punktem była całodniowa zabawa w Parku Rozrywki Mirabilandia w okolicach Rimini. Po bardzo długiej podróży wzdłuż wybrzeży Adriatyku, dotarliśmy do Calanovelli, gdzie spędziliśmy kilka kolejnych dni. Ośrodek zaoferował nam wygodne pokoje, piękne nadmorskie otoczenie, basen i dyskoteki. Natomiast opiekunowie, dzień sportu. Sycylię poznaliśmy dzięki dwóm wycieczkom. Pierwszą odbyliśmy do przepięknego Palermo, w którym mogliśmy zwiedzić, między innymi Katedrę Santa Rosalia . Stamtąd pojechaliśmy do Cefalu, najsłynniejszego kurortu północnego wybrzeża wyspy. Kolejny dzień poświęciliśmy na wspinaczkę na Etnę, która wyłoniła swoje zaśnieżone szczyty z gęstych chmur i przywitała nas piękną, słoneczną pogodą. Po zdobyciu jednego z jej kraterów , udaliśmy się do Taorminy z pięknie odrestaurowanym grecko – rzymskim amfiteatrem.
21.06.2018
34 Photos - View album

Dnia 15 czerwca 2018 roku w naszej szkole odbył się dzień języków obcych. Uczniowie z klas siódmych sp nr 2, drugich i trzecich gimnazjum zaprezentowali się w języku rosyjskim, angielskim i niemieckim. Nie zabrakło również atrakcji, jakimi był mini konkurs z nagrodami oraz poczęstunek domowymi ciastami.