Profile cover photo
Profile photo
Imtinan Khalid
31 followers -
Simple!
Simple!

31 followers
About
Imtinan's posts

Post has attachment
**
High Quality Korean Cosmetics from Nafura Global Sdn Bhd PRICE 🐝 Honey bee venom RM78 🐝 Serum honey bee venom RM99 🐝 Honey Bee Cleanser RM58 FREE Postage WhatsApp/Telegram 017 951 5591 HONEY BEE VENOM MULTI SOLUTION CREAM (55ML) Honey Bee Venom Multi Sol...

Post has attachment
CINTA KAMI #PART 1
Cinta itu indah jika disemai dan dibajai dengan kasih sayang. Love you husband so much. Teringat 7 November 2014 pertama kali kita bersua mata. Ummi tak perasan pun akan kewujudan papa. Bila dah masuk kelas baru ummi perasan. Papa selalu menyakat ummi. Bagi...

"Maka janganlah kamu tertipu oleh kehidupan dunia" [35:5] - Dunia diambil hanya semata mata untuk memenuhi kepuasan nafsu dan tidak digunakan untuk ketaatan kepada Allah.

Muhasabah Diri

Penat? Then diam jer 😘

Nak tau orang tu sayang ko ke tak. Dia akan sentiasa ingat tentang ko dan apa yang ko perlukan. Thats all. 😉

“Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.”
.
– Arnold Schwarzenegger

Post has attachment
INSTANT MOM
Assalamualaikum wbt Siap post bagai budget ada orang nak bacakan? Takpelah. Kepeningan nih. Hehehe. Nak baca nak jadikan tauladan or seangkatan boleh jer tak de masalah. Entry kali ni post pasal IBU SEGERA  bermaksud aku dah kawin tup tup terus ada anak. AN...

Post has attachment
PROJEK KEMPIS PERUT
Assalamualaikum wbt. Salam selasa uolls, Hehehe. Elakkan perut jadi kembung dan sakit kepapa kata pekena dulu MINERAL COFFEE & GARLIC. sambil2 tu boleh diet dan jaga kesihatan. Projek Kempis Perut dengan khasiat Garam Buluh yang selamat dan murah sambil-sam...

Jangan selalu katakan "masih ada waktu" atau "nanti saja". Lakukan segera, gunakan waktumu dengan bijak

iyer jugakkan. Akademik power tapi kerohanian sahsiah lower. No no. yang dikejar adalah dunia kekal bukan dunia sementara. Semoga Allah mempermudahkan aku dalam mendidik anak-anakku. Aaamiin
Wait while more posts are being loaded