Szymon Król

6. Spotkanie Blogerów Podróżniczych w Cieszynie (relacja)
13 kwietnia 2018 (piątek trzynastego) #cieszynlove! To hasło towarzyszyło nam już po raz szósty w czasie tradycyjnego już zlotu w Cieszynie. Startuję w piątek z Krakowa - po rocznej przerwie czas znowu odwiedzić miasto nad Olzą. Jeszcze w stolicy Małopolski...

Krokusowe dywany w Tatrach 2018 + wiosenny Nosal
8 kwietnia 2018 Siedzę w autobusie do Zakopca, 6.40 rano. Szwagropol oczywiście zapełniony do ostatniego miejsca (krokusowy weekend zobowiązuje) - no to ruszamy na powitanie wiosny w Tatrach! (w Beskidach witaliśmy ją dwa tygodnie temu na Łopieniu )  I może...

Powitanie wiosny w Beskidach (Łopień 951 m n.p.m.)
25 marca 2018 Wiosna nadchodzi... wypadałoby ją przywitać jakoś inaczej, niż normalnie! Na przykład... górsko? :-D Niekoniecznie na Rysach czy nawet Babiej Górze (jak było w 2016 roku) , może być też jakiś niższy pagór, na którym mnie jeszcze nie widzieli. ...

Gidle i Fajna Ryba - łódzka marcówka ;-)
11 marca 2018 Wycieczka w południowe rewiry łódzkiego chodziła nam po głowie już od jakiegoś czasu - najlepiej w jakiś marcowy dzień, kiedy zieleń jeszcze się nie rozbucha, ani nie będzie za dużo ludzi. Pogoda wszystko jedno jaka, byleby było sucho. A góry,...

Gidle i Fajna Ryba - łódzka marcówka ;-)

Między jesienią i zimą - Ciecień
4 lutego 2018 Beskid Wyspowy do niedawna był dla mnie zupełnie białą kartą na mapie szlaków - zresztą chodzeniem po górach zainteresowałem się bardziej dopiero pod koniec gimnazjum, wcześniej naprawdę rzadko tam byłem (mając do nich 50-100 km, zależy od pas...

Polski Bus / Flixbus - recenzja
Polskim Busem planowałem przejechać się już od dawna - ale ciągle wybierałem jednak jazdę pociągiem. Pod koniec ubiegłego roku, jakoś w październiku, udało mi się w końcu kupić bilety na luty - ale od grudnia Polski Bus zaczął łączyć się z Flixbusem. Tym sp...

Budapeszteńskie impresje w deszczu
12-13 lutego 2018 Kiedy byłem w Budapeszcie w lecie 2015 roku , to miasto wydało mi się całkiem ciekawe. Wtedy odwiedziliśmy głównie Peszt i włóczyliśmy się - co by nie powiedzieć - po bardziej znanych miejscach. Nie łaziliśmy za bardzo po mniej znanych zak...

Zima na Ćwilinie
14 stycznia 2018 Ćwilin zamierzałem odwiedzić już dawno - ale a to mi się nie chciało, a to ostatecznie rezygnowaliśmy (patrz Limanowa/Homole ). No ale nadszedł nowy rok, a wraz z nim postanowienie bycia w górach w każdym miesiącu ( w 2017 zabrakło mi stycz...
zamiedzaidalej.pl

KGP - Beskid Makowski - Lubomir 904 m n.p.m.
10 grudnia 2017 To miał być ostatni dzień dobrej pogody. Tatry odpadały (bo już po południu miało rzucać żabami, a do tego zrobiła się lawinowa trójka), więc pozostało nam udać się w niższe pagóry. Tym bardziej, że moje doświadczenie górsko-zimowe póki co j...