Profile cover photo
Profile photo
Ida Yuni
879 followers -
Assalamualaikum....KisahKita-Story adalah ilham buat tatapan diri sendiri dan pembaca. Sebuah perkongsian secebis kisah hidup dan ilmu pengetahuan serta pengalaman yang dianggap begitu bernilai untuk tatapan anak cucu pada masa akan datang. Semua yang baik boleh dimanfaatkan bersama dan sebarang kesalahan adalah dari kekhilafan diri sendiri.Terima kasih.
Assalamualaikum....KisahKita-Story adalah ilham buat tatapan diri sendiri dan pembaca. Sebuah perkongsian secebis kisah hidup dan ilmu pengetahuan serta pengalaman yang dianggap begitu bernilai untuk tatapan anak cucu pada masa akan datang. Semua yang baik boleh dimanfaatkan bersama dan sebarang kesalahan adalah dari kekhilafan diri sendiri.Terima kasih.

879 followers
About
Ida's posts

Post has attachment
Public
Nurraysa Raya Sale 2017: Dapatkan Produk Nurraysa dengan Harga Lebih Murah!!
AIDILFITRI SALE KEMBALI LAGI! Ehh...awal bebenor plak sale raya Nurraysa ni. Betul ke ni?? Ha..Kalau uolls nak tahu, Raya Sale atau Aidilfitri Sale Nurraysa 2017 telah pun bermula pada 15 Mei 2017 sehingga 30 Jun 2017 .  Tak de awalnya uolls, sebab time ni ...

Post has attachment
Public
Nurraysa Raya Sale 2017: Dapatkan Produk Nurraysa dengan Harga Lebih Murah!!
AIDILFITRI SALE KEMBALI LAGI! Ehh...awal bebenor plak sale raya Nurraysa ni. Betul ke ni?? Ha..Kalau uolls nak tahu, Raya Sale atau Aidilfitri Sale Nurraysa 2017 telah pun bermula pada 15 Mei 2017 sehingga 30 Jun 2017 .  Tak de awalnya uolls, sebab time ni ...

Post has attachment
Public
Kenali Produk Nurraysa: Kenapa perlu memiliki Produk Nurraysa?
"Kenapa perlu pilih produk Nurraysa Beauty sebagai pilihan utama ANDA ?? " 1. Produk ini merupakan produk keluaran bumiputera dan dihasilkan dalam negara Malaysia. 2. Boleh digunakan tanpa rasa was-was. KENAPA? Ini kerana ia mengguna bahan-bahan yang berkua...

Post has attachment
Public
Nurraysa Jamu VHerb: Info dan Kelebihannya
NURRAYSA  V HERB NURRAYSA V HERB merupakan jamu yang diproses secara turun termurun yang diformulasikan daripada bahan bahan semula jadi . Antaran BAHAN BAHAN TERBAIK VHERB NURRAYSA KHUSUS UNTUK WANITA adalah: 💐 Akar Kacip Fatimah 💐 Akar serapat 💐 Buah M...

Post has attachment
Public
Kurma Nurraysa: Khasiat dan Info Kurma Lu'Lu'
🌴 KURMA LU'LU' 🌴   KEISTIMEWAAN 🔹 isi tak lembik tapi lembut 🔹 rase tak terlalu manis tapi sedap 🔹 takde tangkai 🔹 Jenis lu'lu' bermaksud mutiara, berwarna lebih cerah berbanding kurma ajwa (kurma nabi) KHASIAT KURMA 🔹 Kandungan vitokimia & zat antio...

Post has attachment
Public
Nurraysa Collagen Powder: Info dan Testimoni
JOM KENALI NURRAYSA COLLAGEN POWDER (NCP)😍 NCP adalah supplement dalaman yang membantu anda menjadi sihat dan cantik dengan mudah, hanya koyak dan kemam sahaja(",) 🌸 Ramuan Nurraysa Collagen Powder(NCP)🌸 1. Collagen (ikan salmon) 2. Vitamin c 3. Gluthath...

Post has attachment
Public
NURRAYSA: PROMOSI BULAN MEI 2017
Salam.. Salam bersua buat semua pembaca yang dirinduiii...Amboi, dah kenapa ni..huhu..ye la, memang rindu sangat nak update info pasal Nurraysa, tapi apakan daya kekangan masa yang tak mengizinkan.. sob,sob...:(  Haa..korang..kan dah cakap rugi la kalau tak...

Post has attachment
Public
DROPSHIP NURRAYSA DIPERLUKAN BERNIAGA TANPA MODAL
Salam... Haii korang..nak cari duit poket atau terus menjadi pendapatan tetap korang?? Siapa tahukan rezeki memihak pada korang. Belum cuba, belum tahu tau. Apa yang penting mesti positif diiringi dengan usaha dari diri kita sendiri.  Dekat website, media s...

Post has attachment
Public
COD Produk Nurraysa Sekitar Melor, Ketereh, Kok Lanas dan Kubang Kerian.
Salam uolls.. Nurraysa sana sini sekarang ni kan. Demam produk Nurraysa..Uwaaa.. Produk Nurraysa kian dikenali ramai sekarang ni. Sudah banyak testimoni pengguna-pengguna yang rata-rata puas hati. Hampir seluruh Malaysia malah di Singapore dan negara-negara...

Post has attachment
Glowing DD Moist Cake Nurraysa - Jom! Kenalinya : Fungsi dan Testimoni
Glowing DD Moist Cake Nurraysa merupakan bedak asas 3 in 1 (Foundation + Concealer + Powder). Produk yang agak laris dikalangan pengguna dek kerana peranannya yang memberi kesan wajah cantik yang maksimun!! Kenapa saya cakap macam tu?? Sebab saya sendiri pe...
Wait while more posts are being loaded