Profile cover photo
Profile photo
nix nixz
1 follower
1 follower
About
Posts

Post has attachment
Serawa Durian
Salam. Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani Bulan puasa buah durian memang tak laku. bukan apa, tiada siapa nak makan sebab mungkin buah durian ni 'panas'. lepas berbuka dengan serba maknika lauk, perut dah kenyang. maka berlaku la lamb...
Add a comment...

Post has attachment
Ikan Cencaru sambal
Salam. Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani. Ikan yang sentiasa menjadi igauan tak kira masa belajar di asrama sekolah sampai la ke dewasa ini..ikan ni namanya ikan Cencaru tapi ada nama komersilnya..kami kanak-kanak asrama panggil ikan...
Add a comment...

Post has attachment
Cara Masak Spaghetti Carbonara
Dengan nama Allah

dah lama tak memasak. Bila memasak nak yang simple dan sedap.
Nak sedap dan cepat kena pergi kedai. hulur duit je.

Kat pasar tani JKR KL ada jual spaghetti ni tapi saya rasa tak puas la makan. Dah la sedap tapi sikit je..mana aci kot.
Me...
Add a comment...

Post has attachment
**
Konsert Gegar Vaganza 2015 Minggu 4Tema: Duet PowerPersembahan: Siti Nordiana duet Lan Kristal – Lagu: – Memori Berkasih Posted by Muka Buku Di Informasi'kan on Sunday, 8 November 2015
Add a comment...

Post has attachment
Istanbul aku datang - Part 2
Dengan nama Allah. Tajuk dah sama dengan tajuk filem tapi pelakon2nya tak sama. Serius bagitau, saya tidak la tengok cerita ni dengan penuh penghayatan kawasannya..tapi masih boleh terbayang la 25 Feb 2015 Malam dah kena ada kat KLIA jam 9.00 malam. Ikut st...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
my baby you
You’re the simplest love I’ve known And the purest one I’ll own Know, you’ll never be alone My baby You are the reason I could fly And because of you I don’t have to wonder why Baby, you There’s no more just getting by You’re the reason I feel so alive Thou...
Add a comment...

Post has attachment
penyelesaian
penyelesaian
seliparnix.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
ISTIGHFAR
ISTIGHFAR
seliparnix.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Gembira
Gembira
seliparnix.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded