Profile cover photo
Profile photo
Violet Sofia
340 followers -
Hati yang bahagia adalah hati yang selalu memaafkan. -violetsofiasay
Hati yang bahagia adalah hati yang selalu memaafkan. -violetsofiasay

340 followers
About
Posts

Post has attachment
Laptop Saya Dah Sihat!
Fast post. Memula nak cakap, yeaaa!!! Seronoknya! Laptop kita dah okey dah sihat walafiat kut. Pasni ni boleh la selalu main blog lagi.Pastu kedua nak cakap, pasni bolehlah kita selalu update blog. helehhh... tu pun kalau rajin. Hehehe... Okay. Nak caka...

Post has attachment
PAID REVIEW: Ubat Kuat Lelaki / Ubat Tahan Lama - Gambir Emas Original
PERHATIAN!!! Entry ini KHAS untuk lelaki yang sudah berkahwin atau bakal berkahwin SAHAJA. TAK TAHAN LAMA BRO? Jangan risau, kami boleh bantu bro atasi masalah tu!!! Nak 2-3 kali dalam satu malam pun takde hal la...   "Biasanya tak sampai 5 minit dah setle ...

Post has attachment
Pilihan Itu Sentiasa Ada
Hidup ini memang sentiasa ada pilihan. Tapi... nak menyatakan pilihan yang kita pilih tulah sebenarnya yang sukar. Sofia ada pilihan. Sofia yakin, tahu dan dah pasti sangat dah apa yang Sofia nak pilih. Sofia yakin itu jalan yang terbaik untuk Sofia. Tapi.....

Post has attachment
Jam Tangan Arabic Limited
Preloved. TBT Arabic Watch. Jam ni unisex. Sesuai untuk lelaki dan juga wanita. Material bracelet jam ni diperbuat daripada keluli tahan karat yang berkualiti tinggi. Jam jenis kalis air dan mampu menahan tekanan air sehingga 3 ATM. Keadaan dan kualiti jam,...

Post has attachment
'Unta Dengan Ayam'
Selama ni saya sangat-sangat menjaga aib customer saya. Baik yang pernah marah-marah saya mahupun tidak. Saya biasanya lebih suka anggap semua itu sebagai 'adat orang berniaga' Alahhh... small matter! Abaikan jer! Tapi, bukan untuk kali ni. Entahlah... 'Ang...

Post has attachment
'Unta Dengan Ayam'
Selama ni saya sangat-sangat menjaga aib customer saya. Baik yang pernah marah-marah saya mahupun tidak. Saya biasanya lebih suka anggap semua itu sebagai 'adat orang berniaga' Alahhh... small matter! Abaikan jer! Tapi, bukan untuk kali ni. Bila meletakkan ...

Post has attachment
Kita Yang Menentukan 'Siapa' Diri Kita.
Orang asyik memperlekehkan hidup kita. Perasaan kita. Maruah diri kita. Dan memikirkan tentang karenah manusia keliling, sampai ke esok pun tak habis. Kan? Ala... abaikan mereka! Perlu apa pada orang yang tak mahu melihat kita bahagia sedangkan pilihan untu...

Post has attachment
Jadilah Yang Sentiasa Bertanggungjawab dan Bersikap Terbuka
That's it! Itulah kita. Timbulkan masalah, kemudian apabila masalah itu dipersoalkan, segera larikan diri. Dan bila orang keliling turut mula sama menghindarkan diri dari kita, kita kata orang abaikan kita. Padehal kita yang lebih dulu mengabaikan perasaan ...

Post has attachment
Biarlah Nak Kata Apa Pun...
Membuat perumpamaan diri ini seperti binatang, cuba menggambarkan bertapa buruknya wajah ini di matanya, itu benar-benar buat air mata diri ini sebentar tadi gugur tanpa dapat ditahan. Terluka! Amat tersinggung rasa hati. Namun semua itu buat saya sedar ber...

Post has attachment
Biarlah Nak Kata Apa Pun...
Membuat perumpamaan diri ini seperti binatang, cuba menggambarkan bertapa buruknya wajah ini di matanya, itu benar-benar buat air mata diri ini sebentar tadi gugur tanpa dapat ditahan. Terluka! Amat tersinggung rasa hati. Namun semua itu buat saya sedar ber...
Wait while more posts are being loaded