Profile cover photo
Profile photo
khai skillz
35 followers -
hidupku untuk mencari keredhaan-Mu
hidupku untuk mencari keredhaan-Mu

35 followers
About
khai's posts

Post has attachment

Post has attachment
REAL GHOST STORY
KISAH INI ADALAH KISAH BENAR YANG
MANA DIALAMI DUA ORANG PELAJAR YANG BERJAGA DI WAKTU PAGI SEKITAR 4 KE 5 PAGI. Pukul 4.50 pagi.                             Di
waktu yang sunyi sepi tanpa bulan, serta kawasan yang gelap gelita di dalam
dorm B, Ehan bangun ...

Post has attachment

Post has attachment
KITA SELALU……….
Kita selalu mengatakan barang yang murah itu mahal, Tetapi kita tak sedar barang yang kita beli mahal kita
kata murah. Kita selalu mengatakan ilmu kita dah cukup sekadar
dengan membaca, Tetapi kita tak sedar ilmu yang kita ada tu setakat hujung
kuku saja. K...

Post has attachment

Post has attachment
Our Team Video
Assalamualaikum kawan2..alhamdulillah masih bernafas lagi kita hari ni lebih2 lagi di hari Jumaat yang penuh barokah katenyer..hehe Actually saja nak mengisi masa lapang ni pun..walaupun agak kesibukan nak menyiapkan insect collection bagai..yelah..student ...

Post has attachment
Style lecturer kita ."
                               Assalamualaikum n solamat sojahtora ebibadi..pfft Ceghita kita pulak kali ni? "Style lecturer kita" hahaha..pasal apa nak ceghita? pasal suka hati gualah kan :p..haaaaa..setiap orang mestilah kan tengok style lecturer diorang ...

Post has attachment
khai skillz commented on a post on Blogger.
thank tambahan hadis tersebut :)

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded