Szkoła Podstawowa Nauczanie Wczesnoszkolne

Jak obyczaj stary każe,
według ojców naszej wiary,
pragniemy złożyć Wam życzenia
w dzień Bożego Narodzenia.
Niech ta gwiazdka betlejemska,
która świeci nam o zmroku,
doprowadzi Was do szczęścia
w nadchodzącym Nowym Roku.

27.12.2017
58 Photos - View album

Klasa II A i III B na Warsztatach ABC zdrowego żywienia na SGGW.
20.12.2017
146 Photos - View album

Mikołajki w Gnieźnie!!!

W poszukiwaniu Świętego Mikołaja klasa II A, III A i III B udały się na dwudniową wycieczkę do Gniezna. Podróż rozpoczęliśmy 5 grudnia wczesnym rankiem. Pierwszym przystankiem na szlaku piastowskim była Fabryka Bombek. Podglądaliśmy jak powstają wspaniałe ozdoby świąteczne. Sami też wzięliśmy udział w warsztatach bombkowych. Każdy z nas zrobił wspaniałe bombki, które zawisną na naszych domowych choinkach. W fabrycznych zakamarkach czuć było obecność starszego pana z siwą brodą. Następnie dla relaksu udaliśmy się do mikołajkowej sali zabaw. A tam dopiero się działo...skakaliśmy, fikaliśmy. Odprężeni i zrelaksowani udaliśmy się na spotkanie z historią do Muzeum Początków Państwa Polskiego. A potem był spacer po Gnieźnie. Odwiedziliśmy Bazylikę prymasowską Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny, gdzie znajdują się Drzwi Gnieźnieńskie. To matka polskich kościołów. Na nocleg udaliśmy się do Wenecji. :)
To niewielka miejscowość położona niedaleko Żnina. Mieszkaliśmy w Ośrodku Przystań Wenecka. Wieczór spędziliśmy mikołajowo!!! Najpierw smaczny posiłek, a potem zabawa, zabawa, zabawa. Następnego dnia Mikołaj z samego rana odwiedził Przystań Wenecką. Niestety my jeszcze spaliśmy. Ale zostawił dla każdego słodki upominek, nie w skarpecie, (chyba nie mógł znaleźć) a na stoliku. Po śniadaniu udaliśmy się do Muzeum Kolei Wąskotorowej w Wenecji jedno z największych w Europie skansenów kolei wąskotorowej. To miejsce fascynujące dla miłośników historii techniki. Uroku dodaje mu piękne położenie pomiędzy Jeziorem Weneckim i Biskupińskim u stóp Zamku Diabła Weneckiego. W zamkowych ruinach szukaliśmy Mikołaja, ale ani jego, ani diabła nie spotkaliśmy. Następnie udaliśmy się do Biskupina, gdzie zwiedzaliśmy skansen archeologiczny. Osada w Biskupinie powstała ok. 2700 lat temu w okresie kultury łużyckiej. To niezwykle ciekawe miejsce. Potem wróciliśmy do ośrodka na obiad. No i stało się. W końcu do nas przyszedł - Święty Mikołaj!!!
Zadowoleni i szczęśliwi wyruszyliśmy w drogę powrotną.
To był wspaniały mikołajkowy czas.

Uczniowie klasy II A

16.11.2017
11 Photos - View album

Święto Niepodległości

Klasy I - III z okazji Narodowego Święta Niepodległości wykonały przepiękne prace plastyczne o tematyce patriotycznej.
10.11.2017

29.09.2017
24 Photos - View album

Jesień...

Na pierwszym piętrze pokazały się pierwsze w tym roku prace naszych uczniów. Tym razem tematem naszych dzieł była jesień. Prace zostały wykonane techniką kropki. Zachęcamy wszystkich do obejrzenia - to małe dzieła sztuki...
29.09.2017
10 Photos - View album

Dzień kropki w klasie II B

15 września -Dzień kropki
Dzień kropki w klasie 2B pozostawił po sobie ślad ………………………………………………….. wykropkowany : )