Profile cover photo
Profile photo
Noor Atikah Ramli
2,490 followers -
NOOR ATIKAH RAMLI
NOOR ATIKAH RAMLI

2,490 followers
About
Posts

Post has attachment
Janna Demam Lagi
kesinambungan daripada balik dari hospital. paginya terpaksa la mama amik cuti untuk tengokkan Janna. lama pulak rasanya dia demam kali nie. biasa hari ke 4 atau 5 dah hilang demamnya. nie dah seminggu masih demam. malam tak dapat tido. lepas bagi makan uba...
Janna Demam Lagi
Janna Demam Lagi
nooratikahramli.com

Post has attachment
Janna demam panas
balik dari kampung, melepet la kami anak beranak kat rumah. ika dah mula batuk. Janna pulak batuk tak hilang lagi walaupun dah makan ubat. bila malam, badan dia mula panas. 3-4 malam jugak macam tu. dengan badan panas, dengan batuk sampai muntah-muntah. akh...
Janna demam panas
Janna demam panas
nooratikahramli.com

Post has attachment
Taman Perbandaran Tengku Anis
sementara ada kat kampung walaupun kami balik kejap je tengok keadaan mama, kakak dengan adik bawak la kami jalan-jalan amik angin. kesian jugak tengok si Janna yang dok terperap je dalam rumah. kat Ipoh pon dok terperap. balik kampung mama pon dok terperap...

Post has attachment
Janna batuk
sampai je Kota Bharu, ika mintak tolong abang ika hantar kami ke klinik sebab batuk Janna makin teruk. ika nie sejenis mak-mak yang tak boleh tengok anak tak selesa. Janna walaupun dia batuk sampai muntah-muntah, dia tetap main cuma tak seaktif masa dia sih...
Janna batuk
Janna batuk
nooratikahramli.com

Post has attachment
Janna pertama kali naik bas
bulan lepas ika terima khabar kurang gembira daripada keluarga ika di kampung. mama ika jatuh dalam bilik air. luluh jugaklah hati nie bila tengok gambar yang adik hantar. masa tu, suami ika pulak tengah berkursus di Kuala Lumpur selama seminggu. depan mak ...
Janna pertama kali naik bas
Janna pertama kali naik bas
nooratikahramli.com

Post has attachment
Martina Multifunctional Mummy Large Capacity Backpack Baby Diaper Nappy Bag | Shopee
baru-baru nie ika ada la beli beg untuk memudahkan ika dan suami bila bawak Janna keluar jalan-jalan. biasalah kan bila dah ade anak nie, barang dia pon kenalah bawak sekali. standby la katakan. simptom mak-mak macam nie lah. ika survey online beberapa ketu...

Post has attachment
Janna nak adik ke ?
masa Janna umur 8bulan lebih, dia tersangatlah aktif. tak kira lah kat mana pon, sangat aktif. mama jenuh nak ligan. kita letak dia sini, tengoktengok dah ke sana dia. aduuuu. lastnya, biar je lah dia main. janji dia ok. Janna nie memang jenis yang suka mai...
Janna nak adik ke ?
Janna nak adik ke ?
nooratikahramli.com

Post has attachment
Egg Storage Basket | Shopee
biasanya ika shopping barang untuk ika ataupun Janna. kali nie ika belikan barang untuk Kak Long ika pulak. kaklong mintak ika belikan bekas simpan telur untuk dia. dah lama dia berkenan. wakakakaka. so, ika usya dalam Shopee dan jumpa ! tapi tapi tapi bara...
Egg Storage Basket | Shopee
Egg Storage Basket | Shopee
nooratikahramli.com

Post has attachment
28 Holes Scarf Hanger | Shopee
shopping online lagik. kali nie ika beli hanger untuk gantung tudung-tudung ika tu semua. disebabkan ika nie penggemar tudung bawal, so memang 95% tudung ika adalah tudung bawal. dan ika sekarang tengah mengumpul warna-warna yang ika belum ada lagi dalam si...

Post has attachment
King Size Multifunctional Wardrobe - Red | Shopee
sebelum nie ika penah share yang ika beli King Size Multifunctional Wardrobe yang warna hijau untuk Janna. boleh baca kat sini,  http://www.nooratikahramli.com/2018/02/king-size-multifunctional-wardrobe.html . kali nie ika beli yang warna merah pulak untuk ...
Wait while more posts are being loaded