Koray Uzun
61 followers
Posts

Kapadokya Bisiklet Turu 3. ve 4. Gün
Ertesi gün sabahın ilk ışıklarıyla yoldayız. Biraz Niğde-Nevşehir yolundan gittikten sonra Çardak köyünden ara yola giriyoruz. Patates tarlalarının arasından traktörlerle beraber yolculuk edip bugünkü ilk durağımız olan Uçhisar Kalesi'ne varıyoruz. Bu kale ...
korayuzunyolda.blogspot.com

Kapadokya Bisiklet Turu 1. ve 2. Gün
Aslında bayram tatilini Antalya'da Geyikbayırı ve Olimpos'ta tırmanan arkadaşlarımla geçirmek niyetindeydim. Yine bisikletimle gidip dinlenme günlerinde etrafta dolaşmayı ve Geyikbayırı-Olimpos arasındaki yolu bisikletle almayı planlıyordum. Ancak havanın y...
korayuzunyolda.blogspot.com

Avusturya-Lihtenştayn-İsviçre Bisiklet Turu 1
Erasmus'un son günleriydi. Bir kaç hafta sonra Düsseldorf'taki evimi boşaltıp Münih'e amcamın yanına geçecektim. Aklımdan hiç çıkmayan "Daha nereleri gezebilirim acaba?" sorusuna yeni bir cevap bulmuş; bu cevabı da Ali'yle paylaşmıştım. Avusturya sınırına k...

Avusturya-Lihtenştayn-İsviçre Bisiklet Turu 2
İlk gecemiz açık havada oldukça konforlu geçmişti. Sabah uyanınca elimizi yüzümüzü yıkayıp; toparlanıp yola düştük. 5-6km geçmeden gördüğümüz ilk markette kahvaltı için durduk. Ekmek, domates, lor peyniri ve içeceğe yaklaşık onar lira ödeyip kıçımızı tuta t...

Avusturya-Lihtenştayn-İsviçre Bisiklet Turu 3
Sabah Ali benden önce uyanmış. Ben de yatak faslını biraz daha sündürerek kalktım. Yatak dediğim okuldaki bank işte. Ama çok rahat geliyordu o zaman. Ben uyanana kadar Ali rota konusunda benim önerime uymaya karar vermiş. Bugün Zürih'e kadar gitmeye karar v...

Avusturya-Lihtenştayn-İsviçre Bisiklet Turu 4
Sabah uyanınca karşımızda bu manzarayı bulduk. Karanlıkta farketmemiş olsak da marina gibi bir yerde uyumuşuz. Hemen yanımızdaki çitlerin ardında da sahil güvenlik varmış. Küçücük gölde sahil güvenlik birimi kurmaları çok garip gibi olsa da göldeki yat yoğu...

Avusturya-Lihtenştayn-İsviçre Bisiklet Turu 4
Add a comment...

Avusturya-Lihtenştayn-İsviçre Turu 4. Bölüm (Son)