Profile cover photo
Profile photo
sy ae
4 followers
4 followers
About
Posts

Post has attachment
Public
* ZEleventhS : Alhamdulillah*
Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera,  salam penuh sayang, salam kerinduan buat yang di kejauhan dan  salam eratnya ukhuwah buat yang senantiasa di sisi. Alhamdulillah,  tidak terhitung rasanya syukur untuk segala nikmat yang telah Allah kurniakan. Ker...
** ZEleventhS : Alhamdulillah
** ZEleventhS : Alhamdulillah
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
* ZEleventhS : Alhamdulillah*
Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera,  salam penuh sayang, salam kerinduan buat yang di kejauhan dan  salam eratnya ukhuwah buat yang senantiasa di sisi. Alhamdulillah,  tidak terhitung rasanya syukur untuk segala nikmat yang telah Allah kurniakan. Ker...
** ZEleventhS : Alhamdulillah
** ZEleventhS : Alhamdulillah
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Public
* When the time comes*
Assalam. Hi, lama betul tak mencoret kat sini. Gais, I am going to get married in a few days more. To be exact, 3 days to go. " 18th November 2017 " #The18th Semoga Allah permudahkan segala urusan sebelum,sedang dan selepas majlis seterusnya memberkati dan ...
** When the time comes
** When the time comes
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
** Mr .*
Alhamdulillahh. Blessed. May Allah ease everything the best for us. "Already reserved, yet will be taken. Soon." InshaAllah aamiin :) n/s : 5 years 5 days and Eday, #06082016.  salam kasih, salam sayang.  salam ukhuwah.  wassalam .
* Mr .
* Mr .
typosanesini.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
* Terima kasih, Allah :')*
Assalam, Hi. Lama tak membebel. Meh baca cerita khamis aku ni :) Semoga dapat pengajaran okay? Hari ini, aku keluar rumah macam biasa.Tak awal tak lewat. Aku memang so-so je bajet timing sampai office hahaha jangan tiru aksi ini okay? Then, traffic light ar...
Add a comment...

Post has attachment
* Leraian doa*
Assalam hi, come here again to write up something. i guess this is one of many places that i am confessing myself even not everything eh? hahahaa i lebiu blogs. yumket :* ovvah. wonder jugak adeke manusia yg bace but sokay writing is a kind of passion and m...
Add a comment...

Post has attachment
* Standby phase*
Assalam. Dah beberapa malam, bertemu janji dengan Pemilik Langit dan Bumi. Sebelum ni liat jugak. Rupanye, standby phase untuk hadiah berbalut ujian sukar dari Dia.AllahuAkbar. Allah Maha Mengetahui. salam kasih, salam sayang.  salam ukhuwah.  wassalam. n/s...
** Standby phase
** Standby phase
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
* Biarlah Rahsia*
Assalam hai guys leladies oii hai hai salam jumaat guys ehem ladies skali kay no offends please hahaahaa semoga dapat lh kite semua spent time baca surah Al-kahfi kay? InshaAllah aamiin whats point today? lately, no. okay to be honest bukan lately lh. since...
** Biarlah Rahsia
** Biarlah Rahsia
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
* "Weyhhh, kau bila nak mateyyy ni?"*
Assalam hai korg korg sobs Alhamdulillah AllahuAkbar !  Guys, dh masuk new year masihi dh sobssobs. Its now 2016 ! As usual lh ayt cliche sket, ehem terasa cepatnye masa berlalu. through ups and down sangat lapairmata Hahahahaha Well, see. Kan Allah dh ja...
** "Weyhhh, kau bila nak mateyyy ni?"
** "Weyhhh, kau bila nak mateyyy ni?"
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
* The Date*
Babyboo GrandPrime 6 Dis 2014 Babyboo LavaRed 16 Nov 2015 May Allah bless them. Thank you Allah for sending them to me. Alhamdulillah. salam kasih, salam sayang. salam ukhuwah.  wassalam .
** The Date
** The Date
typosanesini.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded