Profile cover photo
Profile photo
Azlinda Azlan
14 followers -
Azerq Azlinda :)
Azerq Azlinda :)

14 followers
About
Posts

Post has attachment
Happy earth day ppl!
P/s: yup, i'm a practical person, and value reasons over emotions.. but sometimes emo jugakkkk... heheheheh... 'coz i'm only human :) 
"You're a pangolin! The practical sort, you know just when to curl up into a ball to thwart predators."

Post has attachment
hal ke tingkatan satu
hahahah... Aku & laki aku sungguh naif... Kami ingatkan senang nak uruskan anak masuk sekolah menengah... Rupa2nya lagi keliru dan bercelaru! huhuhuhu....  Pertama sekali, ibubapa perlu peka dgn sistem yg sentiasa berubah. Org bagitau kita gini gitu, tapi i...
hal ke tingkatan satu
hal ke tingkatan satu
azq.blogspot.com

Post has attachment
makanan berkhasiat
ahh... bab makan ni mmg aku lemah sikit... kalau boleh semua aku nak telan... tapi nak buat mcm mana, kenalah jaga kesihatan.. umur dah bertambah bersenam pun malas... huhuhuhu... ok, the first to go ialah susu pekat manis. Aku ok jek sbb dari kecik family ...
makanan berkhasiat
makanan berkhasiat
azq.blogspot.com

Post has attachment

Post has attachment
syawal 1435H
Edisi #throwback heh heh heh... Satu aktiviti baru yg kami buat masa bulan puasa yg lalu ialah berbuka di masjid hampir setiap hari! Yup, sekali pun aku takde masak utk berbuka (masak utk sahur sahaja), hampir setipa hari kami pergi berbuka di masjid2 sekit...
syawal 1435H
syawal 1435H
azq.blogspot.com

Post has attachment
of many sleepless nights
Bulan ramadhan semakin menghampiri ke penghujungnya... begitu juga dengan perjalanan pengajian ku di UKM, dah nak dekat habih dah pun. Tinggal, nak buat pembetulan laporan projek, & hantar selepas raya nanti, insyaAllah babai dewan peperiksaan.. cukuplah em...
of many sleepless nights
of many sleepless nights
azq.blogspot.com

Post has attachment

Post has attachment
hujung minggu yang panjang
Sabtu 29/3/2014 7pagi: puchong - kepong (hantar iman & mat hanif ke rumah acu) - bangi (ada kelas belah pagi) - kepong (ambik iman, mat hanif & ayu) - brickfield (ambik abg Lokman) - JB (lalu LEKAS hiway, dan sambung masuk PLUS hiway kat Senawang. Tapi bila...

Post has attachment
macam-macam hal
Rumahku dah lama terbengkalai.... konon2 lepas habih exams hari tu nak la kemas2 ke apa, tapi hampehhh... setiap hujung minggu kami pergi berjalan atau balik kampung... hahahha... mcm lepas dendam aje kan... hehehehhe... Sabtu ni kelas dah bermula mcm biasa...
macam-macam hal
macam-macam hal
azq.blogspot.com
Wait while more posts are being loaded