Profile cover photo
Profile photo
ei-lia kamal
6 followers
6 followers
About
ei-lia's posts

Post has attachment
**
Lirik Tuhan Berikan Aku Cinta - Ayu Shita Walau aku senyum bukan berarti Aku selalu bahagia dalam hari Ada yang tak ada di hati ini Di jiwa ini hampa * kubertemu sang Adam di simpang hidupku Mungkin akan ada cerita cinta Namun ada saja cobaan hidup Seakan a...

Post has attachment
hakikat tetap hakikat
mana dia insan yang pernah aku suka.. mencuit hati ini... selalu buat aku sebel..selalu buat aku sejuk.. selalu buat aku ketawa sendiri... dia bukan lah insan yg benar benar di atas yg menjadi keutamaan aku.. tapi dia tetap juga menang dalam hati aku.. ya s...

Post has attachment
Semlm..
Andai di fikir kan balik... Smlm ada lh yg plg indah.. Saat semuanya dgn dia.... Tadi ada seorang mamat tegur aku dkt fb .. Ingat aku psl nasi lemak... Serius !!! Rindu kot.. Tu lah si mamat penjejak misteri.... Dia tu selalu dpat agak apa yg aku rasa.. Tap...

Post has attachment

Post has attachment
tolongi aku
bagaimana kamu menyayangi aku.... bagaimana aku bisa percaya...

Post has attachment
pemilik cintanya..~riff arrif kampong boy~
rsanya dh terlalu bnyk dugaan n ujian yg terpaksa kami lalui...dari yg kecil hingga yg tak mampu dik akal lalui...tp..berkat kesabaran n keyakinan diri...alhamdulillah sehingga sekarang kami masih bersama...rasanya dugaan yg kami lalui bkn saja dari alam ny...

Post has attachment
pemilik cintanya..~riff arrif kampong boy~
rsanya dh terlalu bnyk dugaan n ujian yg terpaksa kami lalui...dari yg kecil hingga yg tak mampu dik akal lalui...tp..berkat kesabaran n keyakinan diri...alhamdulillah sehingga sekarang kami masih bersama...rasanya dugaan yg kami lalui bkn saja dari alam ny...

Post has attachment
bukan mudah sebenarnya...
erm....  bukan mudah sebenarnya nak melalui cinta yg dah kita taut dlm hati... ada ja rintangan suka duka yang terpaksa aku lalui... walaupun hati ni macam lalang tapi nasib baik dia kuat melawan utk aku... wlaupun dia bukan lah seperti dulu yang aku knl......

Post has attachment
Photo
Wait while more posts are being loaded