Profile cover photo
Profile photo
Emmie Marja
8 followers
8 followers
About
Emmie Marja's posts

Post has attachment
Kisah Kami : Selamat Tinggal Kota Metropolitan
Assalam... InsyaAllah.. kurang dari 3 bulan kami akan meninggalkan kehidupan di kota metropolitan ini.. Mahu mencuba nasib di Sarawak tanah tumpah darahku... Ajakan encik suami yang pada mulanya aku timbang sebagai main-main rupa-rupanya SERIUS! Macam tak p...

Post has attachment

Post has attachment
Usaha untuk mendapatkan zuriat
Assalamualikum... Salam Syaaban..  Hari ni aku nak kongsi sedikit al-kisah sebelum kehadiran Ahmad Fahri Adha... cerita biasa je.. ehehe Selepas berkahwin tahun 2010, aku yang kononnya naif, berfikiran bahawa bila dah kahwin kebarangkalian untuk dapat anak ...

Post has attachment
Sumpahan Taik
Hola... Pernah tak korang dah buang air, dah flush dengan yakin sekali pandang balik dalam mangkuk tandas 'benda' tu ada lagi.. tak lepas!!!!! Ergghhhh.... itulah yang aku namakan 'Sumpahan Taik'..  Sejak masuk tahun 2015 nih ni kali kedua aku kena.. memand...

Post has attachment
5 sebelum 5 : Sakit
Hola Hilang gastrik datang pulak kegatalan yang melampau. Dalam seminggu dua kali melawat doktor. Nasib baik belum GST .. ahahaha Sekali sebab gastrik. Dua minggu lepas datang angin tak selera makan. Dah makcik gastrik pun datang la melawat.. bagi pengajara...

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Kisah Fahri : Mula belajar bercakap
Hola! Salah satu siri kebahagiaan seorang ibu ialah bila si anak dah pandai panggil 'ibu', 'mama', 'umi' dan sewaktu dengannya. Pertama kali mendengar Fahri memanggil 'Mommy' atau lebih tepat lagi ikut sebutan Fahri "MaMay", aku dah rasa bahagia sampai ke b...

Post has attachment
Tired Thursday
Hola! Mentally and physically tired! Simptom2 tak larat tu dah ada.. 2 bulan cuba menjadi gagah, dan nak terus jadi gagah sampai bila-bila.. Nak jadi macam 'supermom' seperti yang laki aku selalu label kan pada perempuan2 yang dia rasa hebat kat luar sana.....

Post has attachment
Bila mata menggedik-gedik
Hola! Sangat tak suka bila mata menggedik-gedik.. Sangat tidak selesa.. Dah dua hari.. ingatkan hari ni dah hilang.. Punca? Stress kah?  phase 1 & phase 2 salah grid..kena check balik measurement untuk structure works..... hmmm.... Terlebih coffee kah? pagi...

Post has attachment
Bila adik aku perangai macam Juki
Hola... Adik aku ni ha.. si Naim... Dah sama macam perangai si Juki.. Juki mana? Juki anak Bang Long... Bang Long mana pulak? Ala.. Aziz Iskandar... Aziz Iskandar mana ni? Anak Mak Jah la.. Tak kan tak tau... Mak Jah citer Keluarga Iskandar... ehehehe... Ha...
Wait while more posts are being loaded