Profile cover photo
Profile photo
Ben Ashaari
3,121 followers -
Blogger sepenuh masa.Gemar menulis dan melancong.. Www.benashaari.com
Blogger sepenuh masa.Gemar menulis dan melancong.. Www.benashaari.com

3,121 followers
About
Ben Ashaari's interests
View all
Ben Ashaari's posts

Post has attachment

Post has attachment
Dah la berhutang.. pastu tak nak bayar ! Dah la tak nak bayar , kau blocked pulakk !!!
Hutang oh hutang. Manusia mana yang tak meminjam ? Cer kaboooo.. Hahahaha.. Aku pun berhutang. Beli rumah... beli kereta... beli barang dapur... Bezanya cara berhutang tu je kan ? Ada yang terpaksa berhutang. Ada yang suka suka nak berhutang ! Ada yang dah ...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Aku dah ada Cuckoo tapi kenapa guna Coway lak ? Inilah sebabnya..
Tahun lepas , aku ke Phuket bersama rakan rakan blogger.. atas jemputan sebuah resort terkemuka di Turki tapi dia buka cawangannya di Asia Tenggara ,buat pertama kalinya. Di sana aku belajar cara cara berdetox dengan betul.. asasnya ! 4 hari tak cukup untuk...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Aku sokong Janna Nick pasal Dunkirk !
Aku tonton filem Dunkirk baru baru ni di Ioi Mall Putrajaya. Asalnya aku nak tengok Valerian tapi ada suara halus kata tak best ! Review teruk katanya. Aku was was gak sebab filem sci fi tak ramai 'sekepala'.. Cam aku , suka Star Wars.. ada yang kata tah ha...

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded