Profile cover photo
Profile photo
Ben Ashaari
3,105 followers -
Blogger sepenuh masa.Gemar menulis dan melancong.. Www.benashaari.com
Blogger sepenuh masa.Gemar menulis dan melancong.. Www.benashaari.com

3,105 followers
About
Communities and Collections
View all
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Mencari kelainan di Shima Kanko Hotel, Kashikojima
Sejujurnya kalau orang tanya aku laa... kalau nak mencari kelainan di Jepun , mana tempat yang sesuai ? Maka aku syorkan beberapa tempat dan pastinya Ise-Shima. Tempat ni sememangnya ramai rakyat Malaysia tak pergi kerana tiada pendedahan mengenainya sangat...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Aku ada satu masalah yang memalukan aku bila dikhalayak ramai !
Gulp.... segan nak cerita ! Hahahaha.. tapi aku cerita gak la sebab ianya hakikat dan realiti yang perlu aku terima dan syukur pada Allah , aku berjaya juga selesaikan masalah aku tu. Heee... Apakah masalah aku tu ? Seperti yang korang tau , aku kan kaki gy...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Promosi Cuti Sekolah ' Stay And Splash' di Best Western i-City Shah Alam !
Korang tak tau mana nak pergi cuti sekolah nantiĀ  ? Atau belum merancang ke mana mana ? Atau nak lagi best.. nak bercuti dengan pakej bajet tapi berbaloi serta anak anak gembira ? Hehehehe... Aku syorkan korang ke Shah Alam jer la ! Lebih tepat lagi ke Best...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded