Profile cover photo
Profile photo
Hasri Anis
507 followers -
Sederhana dalam apa jua perkara
Sederhana dalam apa jua perkara

507 followers
About
Hasri's posts

Post has attachment
Hey, check out this app !
https://bnc.lt/m/qL0fiBmYfr

Post has attachment
Bagaimana Boleh Termakbulnya Doa?
Ada seorang ahli sufi yang sememangnya terkenal dengan doanya yang mustajab sehingga tidak ada satu doanya yang tidak dimakbulkan oleh Allah SWT. Pada suatu hari, ahli sufi tersebut keluar dari rumah dengan berjalan kaki hinggalah beliau sampai di depan seb...

Post has attachment

Post has attachment
Tiada yang mahu memberi bimbingan.
Membuatkan dirinya tersasar dari landasan.

Post has attachment
Tidak Lagi Seperti Dahulu
Hidup segan, Mati enggan. idup seolah-olah bermain dengan Sang Tuhan. Ditanya mengapa?? Jawabnya, itu hak persendirian. Kita pun putus asa. Ahhhh!! Lantak engkau lah nak buat apa. Kita kubur masing-masing jaga. Janji aku selamat kat SANA. Dia kita biarkan. ...

Post has attachment
Kembali Bersua
Lama rasanya meninggalkan blog. Bukan ingin menyepikan diri, cuma ingin mengutamakan apa yang lebih patut diutamakan. Alhamdulillah, blog yang segan-segan nak hidup ini masih ada pembacanya walaupun tidaklah semeriah mana. Terima kasih tidak terhingga buat ...

Post has attachment

Post has attachment
Segmen Raya 2014 Bubblynotes: Dengan Ingatan Tulus Ikhlas...
Segmen Raya 2014 Bubblynotes: Dengan Ingatan Tulus Ikhlas ini dibawakan khas untuk uolss bersempena dengan Syawal yang bakal menjelma beberapa minggu jer lagi ni. ^_^... Dalam masa yang sama kira2 macam Blog E-Card dari Bubblynotes.Com kepada uolss jugaklah...

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded