gülşah pekgöz
81 followers
Posts

10 dakikada evde kozmetik
                            Gecenlerde denk gelip de okudugum şöyle  bir blog yazısı vardı, kozmetik ürünlerini evde yapmak ile ilgili. Çok kolay göründüler gözüme, ben de bikaç bişey deneyeyim dedim. Türkiye`deyken bir aktarlardan, ufak bir parça balmumu, ...

Brno
Brno, Prag`a otobüsle giderken içinden geçerken ufaktan tanıdığımız bir Çek şehri. Orada yaşamaya başladığından beri arkadaşımız Barış`ı ziyaret etmeyi istiyorduk. Ha bu hafta ha bi sonraki hafta derken geçtiğimiz Kasım ayında Student Agency`den otobüs bile...

Belçika günlükleri II- Bruge & Ostende & Ghent
7 Haziran 2015 Pazar sabahı bir kaç gündür beraber olduğumuz Güneş`in Leuven`deki evinden çıkabildiğimiz kadar erken çıktık. Planımız bir günde gezebildiğimiz kadar Belçika şehri gezmek :) Özellikle hedeflediğimiz şehirler tarihi `Bruges` ve Kuzey denizine ...

Belçika günlükleri I- Brüksel
Geçen sene Haziran ayında Perşembe gününe denk gelen bir tatil gününü değerlendirip can dost Güneş`i ziyaret etmek için soluğu Belçika Leuven`de aldık. Sabah saatlerinde Brüksel`e doğru havalandık, öğle saatlerinde de Brüksel`e vardık. Bilet makinesinden tr...

Bitkiden al haberi: Bahar geliyoo!
Bugun bitkilerden aldik haberi. Bahar geliyooo! Haydin hazirlanin!

Istria, Hirvatistan
Yeni yilin ikinci gunu oglen saatlerinde Zagreb`ten kiraladigimiz arabayla Istria yarimadasina dogru yola koyulduk. Hava kapali, yagmurlu. Istikametimiz, Rovinj sehri, cunku Airbnb`den ayarladigimiz ev orada. Sorunsuz bir sekilde 3 saatte Rovinj`e vardik. Y...

Guney Polonya
Bu gezinin ustunden nerdeyse iki yil gecti. Ama cok guzel bir gezi oldugundan buraya eklemek istiyorum. Yaprak ve Semih`le 2014 yilinin Haziran ayinda Guney Polonya`ya dogru arabali bir gezi planladik. Haritada isaretledigim gibi, ilk istikamet Wroclaw sehr...

Istria

Hirvatistan
Yine bir yilbasi. Yine gezmeye bahane. Gecen sene Budapeste`de Ankara`dan gelen arkadaslarla da olunca tatli bir yilbasi gecirmistik, -15 derece soguga ragmen. Yilbasinda disarinin ne kadar soguk olabilecegini unutup, yeniyila Zagreb`te girme planlarimizi y...

Balkonda bir kardan teyze
Gecen sene bu zamanlarda bir gun Viyana`ya bir gun icerisinde deliler gibi kar yagdi. Ben sabah ise giderken hafif atistiriyordu sadece, o yuzden ise bisikletle gidebildim. Ama butun gun saganak seklinde yagdigi icin, Viyana belediyesinin butun cabalarina r...