Profile

Cover photo
Siti Juwairiyah
Attended UPM
21 followers|10,451 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
2BULAN FSA PERTAMA
Alhamdulillah segala impian dan hajat telah dimakbulkan...pada hari jadi yg ke 25 disahkan hamil ...memg tak sangka ajaibkan Allah....sejak mengandung ,mula la oening2..bdn penat2..letih2..yg peliknya,,,malas membaca dan suka tengok tv...haiyaa..apa nak jad...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
BBK 3307 Novel Melayu
ANALISIS NOVEL Dalam novel Harga Sebuah Maruah
karya Azizi Haji Abdullah ini,kami memilih untuk menganalisis watak  Cah yang dianggap sebagai watak utama dalam
novel ini.Cah yang tidak bersetuju tapak sawahnya diambil oleh pihak berkuasa atas alasan pembang...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
Subjek Usahawan yg agak menyedihkan,,,=,(
Mula2 ak suka sangat ngan subjek ni,,,ak excted...tapi bila wat asgmnt mulala masing2 nak pendapat masing2....sedhnyaa la bila berlaku ketidaksefahaman ini....penat2 ak wat asgmnt sampai tak makan last2 tuduh yg bukan2,,,sabar jela..kecewa sungguh,,,seharia...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
After kawen
assalamualaikm,,haii lamanyee tak singgah blog,,lepas kawen jeetak dan bukak blog,,takpee t ada masa  upload gambr...alhamdulillah after kawen seronok la jugak tapii kena byk bersabar sgt2 =)
 ·  Translate
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
persiapan
hari makin tiba,mak abah adik kakak suma bertungkus lumus kemas2,,ye dorg tunggak utam,,tanpa mereka siapala ak,,,ak pulaa lebh byk mendiamkan diri...rasa risau gundah gulana..taktahu nape..berdebar2..tinggal sehari lagi...yaallah permuudahkanlaa segalaNYA,...
 ·  Translate
1
Add a comment...
Have her in circles
21 people
komathi lavender's profile photo
Thilagah Kani's profile photo
Siti Juwairiyah's profile photo
premah shuba's profile photo
NAZANIAH BADRUN's profile photo
Fandi Firmansyah's profile photo

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
Sekolah Bermula lagi
Alhamdulillah...tahun bru da muncul 2014...azam baru la kan.,,aku pun rasa semgt sikit,,maklumlaa da bergelar puan...hidup pun da berbeza...tahun 1 macm biasala ak ditugaskan..tahun ni takdak budak menangis..suma seronok pi sekolah..haiyaa banyak aktif tahu...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
Kami kejap je gaduh,,usahawan d best
dulu siap nangis2...gaduh,,merajuk kaw2,,akhir sekali kami pulih seperti biasa,,,betul ape y selalu mak bg nasht,,hidup ni kena banyak mengalah,,,sebb mengalah ni kdg2 memberi ketengan pada hati n diri,,yg paling oentg hidup akan lebih tenang n gembiraaa..h...
 ·  Translate
dulu siap nangis2...gaduh,,merajuk kaw2,,akhir sekali kami pulih seperti biasa,,,betul ape y selalu mak bg nasht,,hidup ni kena banyak mengalah,,,sebb mengalah ni kdg2 memberi ketengan pada hati n diri,,yg paling oentg hidup ...
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
Terharu n sebak
Pernah tak terfikir nak mati syahid?ye saya pernh terfikir juga...tapi takut,,sebb iman ni tak kuat,,,semg satu hari nanti ,,iman ni ditambahkan lagi,,dan akan menjadi salah satu pejuang islam yang mati syahid..amin ..Kisah Ammar memg menginsfkan,,terharu,,...
 ·  Translate
1
Add a comment...

Siti Juwairiyah

Shared publicly  - 
 
kahwin???
alhamdulillah,,,ak da kawen??hah??ak da kawen?? biar betik...tu la rasa macm tak percaya je...Yaallah terimakaseh di atas segalanya...ak ta sgka dpt suami y baik sgt2...rajin tolg,,bertimbg rasa...ntah sukar nak gambr....dulu time kenal lain sgt ngn skrg,,s...
 ·  Translate
1
Add a comment...
People
Have her in circles
21 people
komathi lavender's profile photo
Thilagah Kani's profile photo
Siti Juwairiyah's profile photo
premah shuba's profile photo
NAZANIAH BADRUN's profile photo
Fandi Firmansyah's profile photo
Education
  • UPM
    BACHELOR OF LANGUAGE AND COMMUNICATION
  • UPM
Links
Work
Occupation
Cikgu Jue @ Student eksekutif
Skills
Berpujangga @ berceloteh
Basic Information
Gender
Female
Other names
Pipit